Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Prof. Sickbock
Datum:
11 mei 2014
Dag Wilma, dat lijkt me niet moeilijk. Bij een discussie is het de bedoeling om in te gaan op de argumenten die iemand gebruikt; daarover kan verschillend worden gedacht, maar dat raakt niemand persoonlijk.

Wanneer iemand er alleen maar op uit is de ander te beschadigen, is geen echte discussie meer mogelijk, maar richt alle aandacht zich op de persoon van de schrijver. Daarom heeft het ook geen zin op dergelijke trollen in te gaan. Het enige wat ze bereiken is een sfeer van wrevel en irritatie. Om dat te voorkomen is het het beste om hen gewoon te negeren.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 mei 2014
Dit is wat jij zegt, dit is niet wat een ander zegt. Jij maakt aannames, bewijs maar dat je gelijk hebt.
Naam:
Prof. Sickbock
Datum:
10 mei 2014
Wie gestoken op dit stukje reageert, laadt de verdenking op zich dat hij bang is voor iemand te worden aangezien die argumenten ad personam gebruikt. Voor mensen die het niet normaal vinden om anderen persoonlijk aan te vallen spreekt de inhoud van deze bewering immers vanzelf.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
10 mei 2014
Email:
moi636yahoo.com
Maar ik vind em wel goed.
Naam:
L.Coesel
Datum:
10 mei 2014
Herkenbaar toontje weer.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
9 mei 2014
Hiermee ben ik het volkomen eens, we gaan Prof. Sickbock negeren. Bocksick lijkt me dan meer toepasselijk.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)