Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
13 mei 2014
Het is niet te hopen dat Prof.Sickbock docent is, ik moet er niet aan denken. Ik zou hem de naam mr. Aanname willen geven.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
13 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Geachte professor Sickbock, het doet me goed,
dat u wijzer bent geworden in uw vorm van openbaring.
Maar trekt u niet te hard aan uw sik;
het zou de lol kunnen verpesten!
U moet vast op meerdere universiteiten graag
gezien zijn, als onderwijzend docent.
Daar komt waarschijnlijk de oprechte resoluutheid
uit ervaring vandaan...'
Naam:
Prof. Sickbock
Datum:
12 mei 2014
Dames Hermans en de Bruine, het is mij niet ontgaan dat u zelf op deze site nogal onder vuur ligt en daarom achter mijn woorden misschien kwaadaardige bedoelingen vermoedt. Toch is dat nooit bij mij opgekomen.

Ik verwoord slechts wat iedereen hier met één oogopslag kan zien, namelijk dat zich hier kennelijk groepjes hebben gevormd die en bloc vòòr of tègen iemand stemmen, ongedacht de inzending zelf. Dat lijkt me toch heel moeilijk te ontkennen of als een ernstige aantijging tegen iemand in het bijzonder op te vatten. Ik wens u verder een prettig verblijf op deze site.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
12 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Geachte prof. Sickbock ik had al een flauw
vermoeden, over wat u hier beweert.
Waarschijnlijk hebt u gedegen wetenschappelijk
onderzoek hiernaar gedaan om tot deze conclusie
te kunnen komen.
Vandaar vind ik het zéér prettig, om alsnog
in mijn vermoeden te worden bevestigd!'
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 mei 2014
Prof.Sickbock is op een zeer stiekeme manier bezig met zijn/haar beschuldigende vinger te wijzen, maar komt zelf in zijn/haar beweringen als zeer onvriendelijk over. De reacties zijn niet gericht op de persoon zelf maar zijn reacties op de stiekeme beweringen van Prof. Sickbock. En het moet me van het hart dat deze schrijver(fster) aan Prof. Sickbock eer bewijst, de kwaadaardige persoonlijkheid van deze stripfiguur in aanmerking genomen en het feit dat deze schrijver(fster) deze naam heeft uitgekozen. Maar het is nu in ieder geval duidelijk dat door de reacties op zijn/haar beweringen een flinke drukknop is geraakt. Daarnaast is het volkomen onduidelijk wie de schrijver(fster) is. En dat terwijl Prof. Sickbock voortdurend bezig is om drukknoppen te raken bij de lezers van zijn/haar beweringen. Tja zo komt boontje om zijn/haar loontje.
Naam:
Prof. Sickbock
Datum:
11 mei 2014
Ja, reageert u gerust. Het lijkt erop dat men niet de inhoud van een inzending belangrijk vindt, maar de vraag door wie de tekst geschreven is. Dat bepaalt voor een groot deel de cijferwaardering.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
11 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Zal ik dan maar reageren, of niet?'

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)