Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Dik van Balen
Datum:
15 mei 2014
'Je eigen ding doen' is op zich prima, Joanan. Op een openbare site plaatsen is echter een statement. Contact of gelezen worden, is daarbij de bedoeling, volgens mij. Kritiek of afkeuring is dan mogelijk.

Buiten dat betekent afkeuring, al of niet 'eendimensionaal', nog niet direct 'iq-loos'. Overigens behoeft de dichteres Hermans zich niet te verdedigen. Is meer voor een rechtbank. Op dit platform kunnen stromen min of meer vrije gedachten nu eenmaal wel eens reacties opleveren.

Ook meen ik dat een bewering iets anders is dan een vaag poëtisch verwoord gevoel als 'allerindividueelste expressie'. Waarom dat op deze site vaak zo gevoelig wordt gezien, begrijp ik niet altijd.
Voor mij geldt: een dagboek met gevoelens en notities is puur particulier. Op een site deel je inzendingen. Zo simpel is dat, lijkt mij.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 mei 2014
Joanan Rutgers, wil je dan wel bij jezelf beginnen? Om je de waarheid te zeggen zie ik jou er wel voor aan dat je die kip een vers van Boutens inpepert.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
15 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
"Viswijvengekijf": leuk gevonden!
Mag ik dan, zó brutaal zijn, om te prefereren,
niet als bakvis, of viswijf over te komen...
maar een mooie roze zalm te zijn!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 mei 2014
Ik ben inmiddels spuugzat van al die negatieve criticasters, die positief werkende pennehelden proberen te vloeren en onklaar te maken via zogenaamd gewiekst viswijvengekijf. Verdedig je maar niet meer tegen iq-loze, eendimensionale, kortzichtige, op uiterlijk vertoon ingestelde wereldlingen. Leg ze niets meer uit. Negeer ze en blijf je eigen ding doen! Bewustzijnsniveaus verschillen nu eenmaal! Ik ga een kip ook niet een vers van Boutens inpeperen!...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
14 mei 2014
Dat je enthousiast bent is goed, maar heb je daarbij ook een doel voor ogen?
Naam:
Petra Hermans
Datum:
13 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
"De zilveren ring heb ik ooit samen met mijn
moeder uitgezocht.
Ik weet, dat ik door mijn fanatisme vaak ergernis,
afgunst of juist verwondering en bewondering over
mezelf afroep.
Edoch, dit zie ik slechts als relatief tot wat gaat komen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, Godzijdank."
Naam:
Dik van Balen
Datum:
13 mei 2014
Komt helaas op mij over als zotteklap in brekebenen stijl. De bewering roept geen enkele herkenning op. Jammer, want de schrijfster wil ons vast amuseren.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)