Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 10 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
22 mei 2014
Inderdaad, van jou niet, Wilma Flintstone!...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
20 mei 2014
Joanan Rutgers begrijpt er geen snars van.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
17 mei 2014
Mené, Mené, Tekèl Ufarsin...
Naam:
Dik van Balen
Datum:
17 mei 2014
Deze borreltaal heeft helemaal niets te maken met 'op niveau'. Overigens, sinds wanneer is 'positief' zijn een criterium om teksten te beoordelen? Met Wilma deze keer eens. Petra Hermans debiteert een waarheidje als een koetje. Onaantrekkelijk opgediend op een bedje van nikserigheid.

De complete reeks Hermans beweringen nomineer ik voor de Nieuwe Kleren Van De Keizer prijs. Men leze dit aardige sprookje van Hans Christiaan Andersen. Lees, en begrijp.
Los van mijn kritische en uiteraard zeer persoonlijke waardering, is Petra in het werkelijke leven ongetwijfeld een positief ingesteld mens. Met beslist het hart op de juiste plaats. Maar op de site hebben wij slechts te maken met het geschrevene. Voor wie dat soms vergeet.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
17 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Het is weerstand, Joanan.
Zoals al eeuwen het geval is, wat jij zeker zult
weten: de strijd tussen idealisme en realisme,
geloof en ongeloof, moed en angst.
Weerstand tegen wat in mij het stèrkst leeft,
waaraan zij echter in zichzelf nog niet kunnen
of durven te beginnen...
Ik ken het.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
17 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Ik hóud van jouw gevoel voor humor, mijn beste
toegenegen dorpsidioot, die volgens mij,
helemáál niet zo gek is! Misschien té gek!?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
16 mei 2014
Gijs en Wilma, ga maar eens nadenken over het feit, waarom jullie een uiterst positieve vrouw zo gemeen willen tekkelen! Is het omdat jullie niet op haar niveau kunnen geraken?...
Naam:
uw toegenegen dorpsidioot
Datum:
16 mei 2014
En dan mij betichten van humor, je kunt er zelf ook wat van.
Naam:
Gijs
Datum:
15 mei 2014
Het is maar wat je eronder verstaat.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik je niet zo slim vind maar dat is persoonlijk. Misschien denken anderen daar wel heel anders over.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 mei 2014
Alweer een waarheid als een Friese koe, het gaat erom hoe je intelligent bent en wat je ermee doet voor je medemens.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)