Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Dyenne
Datum:
7 juni 2014
Email:
dyenne72home.nl
Weet je geloof is prima en ik ben zelf ook gelovig. Maar als je je geloof aan een ander gaat opdringen dan wordt het heel vervelend. Dan werk je in de hand dat mensen dus een hekel krijgen aan het geloof en aan gelovigen.
Petra, echt stop met jouw overtuiging door iemands strot te duwen want het gaat tegen je werken. Beleef je geloof in stilte en deel het met mensen die ook die overtuiging hebben want daar bereik je veel meer mee.
Naam:
L. Coesel
Datum:
6 juni 2014
@ W.de Bruine,
dat is het hem nu juist, wat moet een ander nu met háár geloof?
Moet ze helemaal voor zichzelf weten en niet een ander er mee lastig vallen, dag in dag uit!
Daardoor krijgen mensen een hekel aan gelovige mensen, omdat ze altijd moeten preken en het liefst met het opgeheven vingertje er bij.

Misschien kan ze een kerkboek gaan schrijven of jullie samen...ideetje?
Naam:
J.de Groot
Datum:
6 juni 2014
Meneer Heilloos, u heeft mooi gesproken!
Maar ik vrees dat het alleen maar erger gaat worden,
denkt u ook niet?
Het tabblad: Beweringen is vervangen door het nieuwe tabblad Bedwelmingen.
Dus ach wat doen we er aan, niets, maar wie het wel weet...mag het zeggen!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
6 juni 2014
Petra spreekt vanuit haar geloof.
Naam:
uw toegenegen dorpsidioot
Datum:
6 juni 2014
Zo ik iets ben, ben ik een kommaneuker...
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
5 juni 2014
O mevrouw Petra... wéés dan in vredesnaam eens een tijd stil en toon respect voor die lezers die uw therapeutische nietszeggende zieleroerselen niets interesseren. Waarom schrijft u niet gewoon thuis stil in uw dagboek?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)