Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik heb een uitstekende werkgever. Ik zal nooit zonder werk zitten, daarom word ìk niet werkeloos!
Hij geeft me een goed pakket aan levensverzekeringen en vakantie als de tijd zich juist aandient.
Er is eveneens een goede doorstroom in het wisselen van collega's, waardoor ik groei en iedere keer weer een volledig nieuwe uitdaging vind.
Een voortdurend veranderde werkplek is mij niet vreemd. Het salaris staat al vast. Wat wil je nog meer?

Schrijver: Petra Hermans, 11 juni 2014


Geplaatst in de categorie: religie

2.7 met 7 stemmen 140



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
14 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Dag en nacht staan bij mij minstens twaalf
antennes uit, zonder dat ik ze in feite hoef uit te zetten.
Achteraf kan ik nu weleens lachen, als ik besef dat in het verleden getracht is, om mij 'minder open te laten zijn en bestaan'!
Over hoogmoed gesproken... ik bevind me dagdagelijks op een zéér hoge frequentie, Godzijdank mag ik wel zeggen, ja!
Naam:
Petra Hermans
Datum:
13 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Denk ik ondermeer aan het schitterende:
"Angel by my side", van Do,
om maar iets te noemen!'
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
13 juni 2014
Ik ga Gabriël binnenkort eens vragen of je op de loonlijst staat en als daar geen sprake van is, dan heb je ons mooi gefopt, ouwe deugniet!...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
12 juni 2014
Rara wie bedoelt Petra.
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
12 juni 2014
Wat ik nog meer wil?? Dat u eens ophoudt met voor anderen volkomen oninteressante privé-prietpraat hier te plaatsen. Misschien kunt u met uw 'uitstekende werkgever' deze ouboligheden delen.
Naam:
Koert Karlson
Datum:
12 juni 2014
Is geen echte bewering. Niet zo geestig, en aan de kinderachtige kant. Maar weer goedbedoeld, natuurlijk.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)