Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik zal de scepter zwaaien over de dwazen.
Ik wil een voorbeeld tonen, waarbij omhullen in liefde
en vrede centraal staat.
Met mijn kwaliteiten in vastberadenheid, wijsheid en gevoel voor vrijheid weet ik te waken over alle kinderen.
Edoch, onverschrokken en volhardend breek ik los, daar waar mijn broedsel zou worden bedreigd!
Mijn harmonie zal overkoepelend zijn en voortbestaan!

Schrijver: Petra Hermans, 14 juni 2014


Geplaatst in de categorie: individu

2.1 met 7 stemmen 147



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Pieter.S.
Datum:
16 juni 2014
O, Petra moet zo nodig dagelijks -Preken- dus!
En dat op het Tabblad beweringen van een openbaren schrijfsite, zijn daar geen andere, betere locaties voor?
Naam:
Petra Hermans
Datum:
16 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
"De agressie doet mij alleen méér liefde geven!"
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 juni 2014
Petra praat hier over JHWH of God zoals je wilt. Zij heeft het over "kinderen" en "dwazen." Zij zijn de kinderen van JHWH en zullen allen Zijn Koninkrijk binnen gaan. Hij kent elke mens of individu tot op het beenmerg zoals Petra dit zegt.
Petra's gedachten en haar intentie gaan verder dan je kunt vermoeden. Het is niet juist om haar zo te veroordelen en belachelijk te maken, maar dit overkwam Jezus ook en een ieder die in Zijn voetsporen treedt zal hetzelfde overkomen, dit is het negativisme dat de mens eigen is.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
15 juni 2014
De naakte, waarlijk mystieke waarheid wordt door weinigen erkend, omdat maar weinigen het kunnen doorzien. Wees dus niet ontmoedigd door de weinige aanhang. De aanhang in het Eeuwige Leven is des te groter. Daar ga je voor, die wijsheden wil je op aarde introduceren. Je bent allang ont-ikt en instrument voor de Goddelijke Harmonie. Woordspelingen verreweg ontstegen. Je bent doelbewust. Ik krijg even een helder inzicht, want je lijkt sprekend op Maartje Paumen!...
Naam:
Pieter.S.
Datum:
14 juni 2014
Ik, ik, mijn, ik, ik, mijn, mijn,

over wie zou Petra het hebben?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)