Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Koert Karlson
Datum:
22 juni 2014
Misschien begrijp ik Joanan in de laatste drie regels van zijn goede commentaar verkeerd. Dat is vooral mijn bezwaar tegen de stromen inzendingen van Petra, de vorm van dwingelandij. Nog los van het aantal, dat geen pauze of enige beheersing kent. En nog los van de vaagheid en rommeligheid in het taalgebruik.
Naam:
Gijs
Datum:
21 juni 2014
En hoe wou mevrouw Hermans dit gaan doen?
Naam:
Petra Hermans
Datum:
21 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Ik mag deze keer hartelijk lachen, om jou, Jos!
Vandaag heb je mijn sympathie met deze poëtische
vorm van humor!
Naam:
Jos Zuijderwijk
Datum:
21 juni 2014
Ja u lijdt zichtbaar onder gebrek aan erkenning. Dat komt mede omdat u de grote boodschap ondergraaft met uw mailadres.
U zoekt alle poet van de wereld.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 juni 2014
Niet doen. Petra, laat iedereen in vrijheid zelf zijn en haar waarden uitzoeken, je hebt het recht niet om anderen jouw normen op te leggen, want dat riekt naar onderdrukking! Bovendien zijn de zedenleer en de moraalleer vaak extreem burgerlijk en dus vals van aard! Je zogenaamde verlichtheid blijkt hierbij te ontpoppen tot rigide totalitarisme. De ene mens heeft nooit het universele, goddelijke, aardse recht om de andere mens te overtuigen van zijn/haar gelijk. Laat staan te dwingen!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)