Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
2 juli 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Mijn geloof zal veel gelovigen van hun traditionele geloof doen vallen, om terug te keren naar de oorsprong van alle religies!
Een verbondenheid vanuit liefde, vrede en harmonie!
Een samenhang tot in de kern van gelijkwaardigheid.
Vrijheid voor ieder tot in onze elementen van de
gehele mensheid: ja, als iets mij gelukkig maakt,
dan ís het dit streven in mijn levend gegeven.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
1 juli 2014
Hè Petra, wat doe je me nu aan, zo kleurloos.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
1 juli 2014
Kijk, daar duikt Pinokkio Petra weer op. Na een nacht huilen en worstelen komt deze bewering eruit. Literair gezien, is het niet gering wat hier zomaar staat. Maar niet heus.

Ik waarschuw de lezers nog korte tijd, in het besef dat ik straks alles voldoende heb uitgelegd, en beargumenteerd. Zelf denkt Petra (of de redactie) veel leuk rumoer te veroorzaken. Maar helaas komt dat door mijn zure geschrijf. Ja, dat klinkt arrogant. Maar is het niet.

Zonder commentaar gebeurt er vermoedelijk niets. Geen briesje zal het schrijflandschap op deze moedig in stand gehouden site verder beroeren. Dan valt beter op welk klapkauwgum niveau deze rubriek heeft gekregen. Let maar eens op.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)