Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
Bram
Datum:
1 september 2014
Wilma, Bram is niet Ben is niet Joke. Wie Ben en Joke zijn is mij onbekend en dat mag zo blijven ook.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
31 augustus 2014
Bram, Joke van Haren jij moet mijn reactie goed lezen, wil je dat aub doen, aub goed.
Je voelt je in ieder geval aangesproken, ach ja, wie de schoen past..
Naam:
Ben van Haren
Datum:
30 augustus 2014
Ach, Wilma ziet het allemaal niet zo helder meer dat blijkt hier duidelijk, ook met namen heeft ze moeite nu, ach gut.
Je had betere tijden Wilma!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
30 augustus 2014
Naja Joke? Bram van Haren, een idee voor jou om beter te kunnen functioneren, hoe is het met jouw Basenparing gesteld, heb jij een streng te weinig, om vervelend terug te doen.
Tja wie de bal kaatst...
Naam:
Ben van Haren
Datum:
28 augustus 2014
@, Meneer Heilloos, dat maakt deze dame helemaal niets uit, waar zij haar keutel wil, mag of kan leggen is haar om het even.
Een schrijfsite heeft zij nodig om haar kunsten te verkopen, en waarschijnlijk met haar béste bedoelingen ook nog.
Zij is de hedendaagse mens al ontstegen en heeft de ontwikkeling die de mensheid gaat meemaken,
(volgens artikelen van wetenschappers) omdat er een nieuwe DNA-steng is ontdekt die met andere verbindingen de mensheid straks in meerdere dimensies tegelijk kan laten functioneren
(de 5e dimensie heet dat) zij heeft al een voorproefje daarop genomen.
Dat is de filosofie die er gaande is. En zij heeft er al een eigen denkwereld op losgelaten.
Is dit een aantijging op haar denkwereld: neen.

Alleen dat zij op een openbaren schrijfsite dagelijks deze mogelijkheid krijgt is op zijn zacht gezegd, vreemd heel vreemd.

Zij heeft op Nederlands.nl en Gedichten.nl
een podium gekregen om die denkwijzen hier te spuien, met goedvinden van de redactie.

Advies, verdoe uw (kostbare?) tijd hier verder niet mee, het is gewoon 'zinloos' meneer Heilloos.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
28 augustus 2014
Nee Heilloos, Petra heeft het over haar vermogen om de juiste beslissingen te kunnen nemen. Denk aub eens wat beter na, doe mij een plezier.
Naam:
Bram
Datum:
28 augustus 2014
Interessant. Waar blijkt dat zoal uit ?
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
28 augustus 2014
Email:
zenzibelmsn.com
U loopt wel achter wat betreft uw kennis van en omgang met het fenomeen 'bewering'.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)