Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Is het voorstelbaar, dat een spiritueel ingestelde, rancuneuze blogger, bizarre spelletjes speelt, en schrijfsites voortdurend plaagt met stromen vaag of onhandig geloofsproza via het alias van zijn vriendin, wier foto hij vaak plaatst, en regelmatig bijna stikt van de slappe lach door nodeloos gekrakeel in boze commentaren?

Schrijver: Dik van Balen, 7 september 2014


Geplaatst in de categorie: psychologie

2.8 met 13 stemmen 330



Er zijn 9 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
13 september 2014
Van Balen, nu heb je voor een keer volkomen gelijk. De naam "De Bruïne" is een deftige naam, proficiat!
Naam:
Dik van Balen
Datum:
10 september 2014
Weer dat vaak gebruikte stadhuistaaltje in 'argumentum ad hominem'. Wonderlijk blijft de incidentele deftigheid van De Bruine, gekoppeld aan haar (of zijn) tamelijk ordinaire, en helaas vaak kinderachtige commentaren. Althans in mijn waarneming. Inhoudelijk poogde ik regelmatig mijn bezwaren in te kleden. Ik kan daar niet mee aan de gang blijven. Dus kies ik - zeer begrijpelijk - de laatste dagen eens voor een enigszins strakkere toonzetting.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
10 september 2014
Van Balen dit is zoals gewoonlijk weer een argumentum ad hominem, laag zeer laag, een teken van onmacht.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
9 september 2014
De Bruine toont helaas al lang machteloosheid en een beperkt taalgebruik in haar reacties. Deze reactie 'liegen dat je barst', is weer tekenend voor haar rijke vocabulaire en denkkracht.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
9 september 2014
Van Balen, nu heb ik de indruk dat je liegt dat je barst.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
9 september 2014
De Bruine zoekt het zelf maar uit, terwijl Hermans vast druk is met haar ponystal, en ik intussen de persoon waarop Joanan doelt, eigenlijk niet herken.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
8 september 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Je moet weten op welk paard je inzet, bij de race.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
8 september 2014
Deze geniale volzin over iemand, die wij als Nederlands.nl-lezers allemaal wel kennen, getuigt van diepzinnige en superbe smaak! Dik in orde!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
8 september 2014
Vertel meer...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)