Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Indien vage, irritante, overdadig prikkelende, of zinloze beweringen, volop ruimte krijgen in de wonderlijke rubriek Beweringen, dan is het onvermijdelijk, en juist gewenst, dat daarop reacties volgen van lezers en gebruikers, omdat negeren wellicht beter is, maar helaas wel doodse stilte oplevert in een rubriek, die mogelijk bedoeld was om voor enige levendigheid te zorgen.

Schrijver: Leonie Vloermans, 12 september 2014


Geplaatst in de categorie: vrijheid

3.2 met 12 stemmen 378



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
10 oktober 2014
Leonie Vloermans is de bewuste pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet.
Naam:
Leonie Vloermans
Datum:
21 september 2014
De Bruine is helaas nimmer in staat boven haar goedkope jij-bakjes uit te stijgen. Haar weinige fans zijn daarom al lang in diepe droefheid gehuld. Nee, voor echte humor, of literaire impulsen is De Bruine de doodlopende weg. Vergeleken met pittige Heilloos acteert De Bruine in haar commentaren als een aangespoelde potvis versus een kwikzilvervis.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
20 september 2014
Heilloos, jouw ego glijdt uit over de woordendiarree die je zelf produceert.
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
13 september 2014
Een prima, gefundeerde bewering!
Maar misschien dat zwijgen tóch een optie wordt, nu de twee oeverloos dreinende dames hun ego-ontlasting vrijelijk en tomeloos kunnen laten stromen. Omdat ze nooit inhoudelijk op de vele kritiek ingaan zodat er een discussie zou kunnen ontstaan, zou de redactie wellicht zo langzamerhand wat van haar tolerantie kunnen laten varen om zo enige paal en perk aan het Bruine-Hermans gezwets te stellen.
Naam:
L.Coesel
Datum:
13 september 2014
Nou levendigheid is zeker wel aanwezig hier,
alleen van aangenaam kunnen we niet spreken.
Dat heb je heel goed gezien Leonie, ik zie dat je ook de boel wil laten ploffen hier, geen gek idee!
Heb je misschien ook het woord reagluurders in alle vormen die er bestaan hier wel eens langs zien komen....ja hé, gewoon dagelijkse kost.
Ach, het moet je maar dwars zitten allemaal!
Kom Leonie steek maar aan die lont.
De wereld is plat zegt iemand, echt niet rond.
Maar pas op voor het randje je bent zo een verschijnsel!
O,o, wat een LOL hier!
Inderdaad het maakt niet meer uit wat je schrijft
hier, kom doe er nog eens een schepje op!
O, en wat zegt je zelfbeeld, nee het is niet te 'geloven' echt, zou dat waar zijn?
Ik verklap echt niets hoor, maar ik dacht het altijd al, ja dat wel...!
Naam:
Leonie Vloermans
Datum:
12 september 2014
Beste Nita, ik zocht vergeefs naar de alles dekkende tekst om deze wonderlijke rubriek te plaatsen. Het is dus slechts een poging. Met alle gebreken van dien.
Naam:
nita
Datum:
12 september 2014
Beste Leonie, ik heb hier echt geen woorden meer voor.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)