Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Dat Alex Pastoor geen contract bij AZ wil tekenen dat slechts 9 maanden duurt, getuigt van lef en ruggengraat bij deze jonge coach. Zo’n korte-termijn-contract straalde veel te weinig vertrouwen in hem uit van de kant van de clubleiding terwijl zijn positie toch al precair was omdat hij als baas moest gaan opereren van voetbalicoon Marco van Basten.

Schrijver: Victor S., 18 september 2014


Geplaatst in de categorie: sport

4.3 met 6 stemmen 96



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Ben van Haren
Datum:
20 september 2014
Meneer Rutgers of u iets verkeerd gezegd of geschreven heeft? Dat is heel goed mogelijk ja.
Weet u, u schrijft en zegt zó véél dat het ondoenlijk is ook al uw inzendingen (en reacties bij andere schrijvers) überhaupt te kunnen lezen.
Deze inzending van de bovenstaande schrijver
is een heel normale inzending, alleen het zal u
niet aanspreken. Ook dat is goed denkbaar.
En dat hoeft ook niet.
Heel veel van uw inzendingen hier, zal veel andere lezers van deze site ook geheel niet interesseren.

Maar laat ik u niet van uw werk houden, u zult het nog druk hebben op een andere site met het uitdelen van u ongezouten mening.
Uiteindelijk zal iedereen het moeten weten wie die geweldige grote schrijver de heer J.Rutgers wel niet is.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
20 september 2014
Nou, nou, heb ik iets verkeerds gezegd? Vrijheidslievendheid betekent nog niet, dat je alles wat beweerd wordt voor lief neemt. Een flinke dosis kritiek hoort bij democratie.
Hoezo moet ik niveauvermindering accepteren? Ik streef naar het beste en dat verwacht ik ook van anderen. Met minder neem ik geen genoegen. Geheel in de lijn van mijn meester Charles Baudelaire.

Ik weet dat mijn elitaire voorkeur door weinigen gedeeld wordt en dat mijn literaire kennis weinig aansluiting vindt, maar toch blijf ik door stomen! Een verrijking, neem ik aan!...
Naam:
Ben van Haren
Datum:
19 september 2014
Meneer Rutgers, mensen mogen ergens voor kiezen.
Uw ruimdenkendheid voor vrijheid zoals u die altijd hier bepleit, schiet hier tot nu toe vreselijk te kort.
Ook zullen er mensen zijn die geheel niet in al uw beschouwingen geïnteresseerd zijn, heel jammer dan... voor u!
Vrijheid gaat verder dan alleen maar het etaleren van uw eigen boekenkennis en het bij herhaling laten blijken van uw onmetelijke wijsheid.
Geven en nemen meneer Rutgers.
Ook hier op deze site zal het de sfeer zeker ten goede komen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
19 september 2014
Goh, waar een mens zich al niet druk over kan maken! Heb je ooit zelf ook zo'n moedige keuze gemaakt?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)