Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Je wordt er stil van als je leest dat IS-aanhangers de Iraakse advocate Samira Saleh Al-Nuaimi hebben geëxecuteerd.

Zij is in het openbaar ter dood gebracht na door een 'shariarechtbank' schuldig te zijn bevonden aan afvalligheid.

Al-Naimi werd 17 september weggevoerd uit haar huis in het Noord-Iraakse Mosul, na kritiek te hebben geuit op IS, omdat die gebedshuizen daar had vernietigd.
Zij is na haar veroordeling vijf dagen gemarteld door IS-militanten. Vervolgens werd ze in Mosul geëxecuteerd.

De martelingen en executie getuigen niet van eerbied voor het leven van andersdenkenden.

Je vraagt je vertwijfeld af wat IS beoogt met deze gruwelijke bejegening van hoogstaande individuen.

Schrijver: O.U. Deis, 26 september 2014


Geplaatst in de categorie: moraal

4.1 met 16 stemmen 153



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Jacob van Schaijk
Datum:
26 september 2014
Het gebeurt nog maar zelden dat ik door een bericht letterlijk misselijk word. Dit is zo'n keer.
Naam:
Wilma de Bruine
Datum:
26 september 2014
Het ergste is dat jij het hier schrijft, O. U. Deis, en Amnesty International zwijgt. Het wachten is op een tweede proces in Neurenberg.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
26 september 2014
Goed van je dat je aandacht aan haar besteedt, want zij is een waardevolle icoon tegen die Irritante Sufferds, die alle liefdevolle mensen doden, wat meteen hun gewetenloze haatdragendheid aangeeft.
De laffe kerels, die Samira publiekelijk hebben doodgeschoten, zullen boeten, hoe dan ook. Gestudeerde vrouwen zijn een doorn in het oog van die I.S.-ers, want die doen niet wat zij afdwingen. Ze willen vrouwen onderdrukken. Aan de ene kant verkrachten ze gewetenloos niet-moslima's en aan de andere kant eisen ze van moslima's de totale bedekking van hun vrouwelijk schoon, opdat ze maar niet geprikkeld raken en ook hen verkrachten. Dr. Jekyll and Mr. Hide figuren, paranoïde schizofrenen, die onbehandeld zijn.
De bron van het kwaad zit in die vervloekte Koran en in hun gewelddadige 'opvoedingen'. De kwaadaardige indoctrinatie is in hun jeugd ontstaan en gevoed. We moeten hen vooral niet serieus nemen, want ze zijn zielloos, Allah-loos onkruid, dat met wortel en al dient te worden gewied!
Samira gaat de geschiedenis in als een ware gelovige en heilige! De liefde straalt uit haar ogen en van haar gelaat! Die handlangers van Magere Hein zouden zich dood moeten schamen en massaal zelfdoding plegen, zoals dat bij psychisch gestoorde sekten wel vaker is gebeurd!...
Naam:
Monique Methorst
Datum:
26 september 2014
Email:
moi636yahoo.com
Mooi en helder verwoord deze.
Naam:
Fred
Datum:
26 september 2014
ISlam, vrede zij met u.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)