Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Schrijvers op een schrijfsite zélf laten bepalen, wie er op hun inzendingen mag reageren onder het mom, dat anders zinloze of hatelijke discussies ontstaan, betekent de dood in de pot van een levendige schrijfsite, al helemaal waar hier een ruimhartig redactioneel beleid, juist allerlei type inzendingen ruimte biedt, waarmee deze angsthazerij een akelige en persoonlijke vorm van censuur lijkt, die ongewild kleffe vriendjespolitiek in de hand werkt.

Schrijver: Dik van Balen, 2 oktober 2014


Geplaatst in de categorie: moraal

3.1 met 15 stemmen 1.014



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
3 oktober 2014
Neen, dit is geenszins het geval, de medaille heeft een keerzijde.
Naam:
Ben van Haren
Datum:
3 oktober 2014
Inzenders die niet wensen dat bepaalde personen kunnen reageren op hun inzending kunnen beter niets inzenden.
Reacties gaan dan gegeven worden door zelf
een nieuwe inzending te plaatsen, en reageren
dan zo ook op een inzending met verwijzing naar die anderen inzending blijft precies het zelfde. Slecht plan.
Wel zou het eindeloos 'doordrammen' meer aan banden kunnen worden gelegd. Zoals dit nu ook al door de redactie soms gedaan is.
Een mening/kijk op een inzending geven of hebben is wat anders dan je gelijk -moeten- halen.
Reacties moeten reacties blijven binnen een bepaalde norm aan de lengte in woorden.
Dit staat er hier boven onder vragen:

"Hoe zend ik een eigen tekst in?

Je kunt je eigen tekst - graag zo kort mogelijk - naar keuze inzenden voor de tabbladen" enz.

Dit is ook van toepassing op het geven van reacties: - graag zo kort mogelijk. -

Hele boekwerken zijn dus niet de bedoeling zeker niet in reacties!
Naam:
Leonie Vloermans
Datum:
3 oktober 2014
De Boze Kabouterbeweging roert zich met onuitgesproken signalen. Maar ik ben het eens. Voor de discussie deugt deze bewering. Al zullen de 'usual suspects' daar uiteraard anders over denken. Prima toch!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)