Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Hiddink doet er goed aan de in Oranje meestal teleurstellende Van Persie er definitief uit te laten: Huntelaar er vast in. De destructieve voetballer De Jong er ook definitief uit en voor hem de constructieve Fer of Wijnaldum erin.
Martins Indi mag blijven als hij belooft niet meer terug of zijdelings af te spelen.
En als er een penalty tegen Oranje wordt gegeven: Cillesen er ogenblikkelijk uit, Krul erin: dit ongeacht in welke minuut zich dit scenario voordoet.

Schrijver: Victor S., 14 oktober 2014


Geplaatst in de categorie: sport

3.6 met 7 stemmen 93



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 oktober 2014
Wat waren ze gedreven en tactisch beter en sneller hé, die wel gemotiveerde IJslanders!
Ook zo gebaald van de strijdkreten van de IJslandse supporters en het demotiverende boegeroep, wanneer Arjen Robben aan de bal was?
Oranje is gewoon psychisch en fysiek verpletterd! Huntelaar er de hele wedstrijd in, is een goede zet. Van Persie eruit en Robben als aanvoerder, puik! Hiddink vervangen door Victor S., meteen vandaag, inclusief de salarisverhoging!...
Dit elftal is geen door tijd en ervaring geoliede eenheid, maar een bij elkaar geplukt zootje topspelers uit diverse windstreken, die veel te weinig op elkaar ingespeeld zijn!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)