Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 januari 2015
Ik kan me er anders alles bij voorstellen na die laffe moord op twaalf wel waardevolle levens! Bovendien waren ze representatief voor Al Quaida en IS, zoals ze zelf beweerden. Zwaar anti-westerse groeperingen. Ze zijn hoogstwaarschijnlijk het topje van de ijsberg, al mag je hopen van niet, extreme waakzaamheid is geboden. 'Simsom, de Filistijnen zijn onder u!', herinner ik me vanuit de bijbel. Het enge is dat ze onder ons zijn! Dat we ze gevoed hebben en gedoogd. Dat we die jongens van onze weelde hebben laten smullen. Één van die twee psychotici nuttigde jarenlang onze alcohol en marihuana. We weten hoe slecht het is voor schizofrenen om wiet te roken. Te trots om zichzelf te laten opnemen natuurlijk. Liever in naam van een verzonnen profeetje onschuldigen dood knallen.
't Is gewoon een totale illusie en wat men in India mãya noemt. Net zo diffuus en leugenachtig als de geijkte gegevens over dat andere nepprofeetje Jezus Christus. Blikvanger voor zelfvoldane projecties. We proberen een blinde oorlog tussen blinden te voorkomen!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)