Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het zou Feyenoord-supporters verboden moeten worden hun club achterna te reizen in het buitenland.
De rellen die ze in Rome veroorzaken zijn een blamage voor Nederland in het algemeen en Feyenoord in het bijzonder.

Schrijver: Victor S., 19 februari 2015


Geplaatst in de categorie: geweld

3.4 met 5 stemmen 112



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
19 februari 2015
Voetbal is een verkapte vorm van oorlog voeren en vijandsdenkbeelden koesteren. Een zogenaamde legitieme manier om de onverwerkte, psychisch gestoorde trauma's op agressieve en destructieve wijze in het wilde weg te botvieren. Voetbalclubs zijn stammen, die elkaar bestrijden. Helemaal terecht dat de Italiaanse ME die Nederlandse cultuurbarbaren op hun duvel heeft gegeven, maar die aanpak zal op de lange termijn niet werken. Die hooligans hebben dringend psychiatrische hulp nodig, net als die racistische Chelsea-hooligans in de Parijse metro. Het is allemaal stoer macho-gedrag uit compensatie voor hun aangeboren en niet ontwikkelde stupiditeit. Door anderen te discrimineren, pompen ze hun ego's nog wat op. Een scherpe speldenprik is genoeg voor dat tuig van de richel!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)