Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Met Laura Voorma uw dromen achterna..

U gaat trouwen of op een andere manier uw liefde voor elkaar vieren. Een jubileum?


En u kunt wel wat hulp gebruiken. Welnu, wanneer u met een gediplomeerde weddingplanner in zee gaat, dan weet u zeker dat alles zal verlopen zoals ù het wilt hebben.

Ik ben Laura Voorma en ik nodig u uit mijn website te bezoeken. Enthousiast en professioneel ben ik, mijn hoofddoel is om u als bruidspaar alle vertrouwen te geven dat al uw wensen uitgevoerd gaan worden. Uw bruiloftsviering gaat een fantastische beleving worden. Daarvoor sta ik, Laura Voorma, garant !
www.lauravoorma.nl


Zie ook: http://www.lauravoorma.nl

Schrijver: Laura Voorma, 6 april 2015


Geplaatst in de categorie: huwelijk

1.0 met 10 stemmen 1.213



Er zijn 11 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
5 mei 2015
Als Laura nu in de top 3-beweringen als nr.1 wordt vermeld, dan moet het haar toch voor de wind gaan.
Naam:
J.J.v.Verre
Datum:
1 mei 2015
Email:
jjvverrelive.nl
Beste Laura, welke droom ik ook achterna wil gaan, ik zal toch eerst bij jou terecht moeten komen. Misschien is het dan verstandig om eerst in overleg met jou een droom uit te zoeken, voordat ik deze al achterna ga lopen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
8 april 2015
Ha, ik proef een gevalletje: DIJKEN.

Vissen (op zijn Nederlands dan) heet dat.
Ik heb hem door, opschudding doet reageren.
KLOPT!
Afwachten dan maar.
Naam:
A vd Aa
Datum:
8 april 2015
Dit is geen bewering maar een goodkope manier van van even reclame maken. Mijn bewering hierop is dat de redactie nu toch wel een steekje heeft laten vallen, om dit hier te plaatsen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
8 april 2015
Mag ik hier een teiltje?
Een inzending die niets met de Nederlandse taal
te maken heeft, en reageerders die hier nooit lezen of komen gaan hier hun verhaal doen.
Ga naar marktplaats!

Foei, nederlands.nl.
Gaan we in de busniss?
Zeg dat dan wel!
Naam:
Paul Pool
Datum:
7 april 2015
Email:
paulpoolhotmail.com
Een fenomeen in Amerika....Daar schakelt 1/3e van alle bruidsparen een weddingplanner in. In Nederland moeten wij nog erg wennen aan het idee om een weddingplanner te vragen...
Onbekend maakt onbemind...
Naam:
Miekie8
Datum:
7 april 2015
Email:
mieke08hotmail.com
Ik vind het wel leuk om te lezen wat een weddingplanner allemaal kan betekenen. Mijn ervaringen zijn heel goed, ik ben heel blij dat ik een ervaren, fantastische weddingplanner als ceremoniemeester bij mijn eigen huwelijk ingeschakeld heb!
Naam:
Kees Kistemaker
Datum:
7 april 2015
Ik denk dat Mevr. Voorma bedoelt dat als je een relaxte en fantastische bruiloft wilt hebben ,zonder al teveel zorgen, het heel handig is om een weddingplanner te hebben. Wij zijn een half jaar geleden getrouwd en mijn vrouw en ik hebben achteraf spijt dat wij geen gebruik hebben gemaakt van een weddingplanner. Wij hebben heel veel uren gestoken in de voorbereiding en niet veel voorpret kunnen hebben.
Naam:
Harrie Nak
Datum:
7 april 2015
Laat mensen toch
Naam:
J.de Groot
Datum:
7 april 2015
Ja ik wil....

dat dit soort inzendingen en zeker ook de plaatsing
nooit meer hier te lezen zullen zijn,
dit is echt een afgang.
Naam:
Ben van Haren.
Datum:
7 april 2015
Wat een dieptepunt hier.
Verworden tot een advertentie tabblad.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)