Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
3 mei 2015
Joanan, de begrippen Alzheimer en dementie zijn mode woorden, in jouw geval als een argumentum ad hominem gebruikt. Eigenlijk een heel goedkope manier om een ander persoonlijk te treffen. Laat dit maar aan de psychiaters over, zij hebben leren etiketteren, uitsluitend politiemensen stickeren, zij hebben het fijne niet geleerd.
Naam:
J.de Groot
Datum:
1 mei 2015
De hedendaagse reclames brengen mensen tot dit soort grappen.
Wel op de hoogte blijven dus.
Niet dat het belangrijk is die reclames, no way!
Vaak zo stompzinnig dat er ook een grap uit kan rollen zoals deze.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
1 mei 2015
Hij mag dan op een schimmel rijden, hij heeft toch echt een roede met kokosnoten tussen zijn benen!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
30 april 2015
Zeer humorvolle bewering, maar stel je voor dat deze schimmel een merrie is dan zou Sinterklaas inderdaad een vaginale schimmel hebben. In dit geval kun je je dan ook nog afvragen waar deze schimmel zich bevindt. En, weet je het al Joanan?
Naam:
Fred
Datum:
30 april 2015
Ik ga dit grapje echt niet uitleggen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
30 april 2015
Niet te geloven, Fred, dat je ons nu al opzadelt met een bewering annex foto over Sinterklaas! En dan dat onkuise gemier over vaginale schimmelculturen, terwijl iedereen weet dat hij een bisschop in Turkije was. Als hij een transgender was, dan zou hij echt niet zo'n lange baard laten staan! Laat je nakijken, Piet Vergiet, want je bent behoorlijk in de war en dat kan maar zo op Alzheimer of dementie duiden!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)