Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Dat de komst van vele asielzoekers dubbele gevoelens oproept bij vele Nederlanders kan ik me goed voorstellen.
Maar de inhumane manier waarop de heer Wilders dit probleem aanpakt voor politiek gewin vind ik ronduit smerig.

Schrijver: Marja Raadt, 7 oktober 2015


Geplaatst in de categorie: moraal

3.9 met 19 stemmen 595



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
NN
Datum:
8 oktober 2015
Het is ook makkelijk als je een simpel antwoord hebt op alle problemen. Stop, Weg en Vol. Dat snapt iedereen en wordt in tijden van onzekerheid door een groot deel der natie omarmd. Hij maakt, slim als ie is, optimaal gebruik van de gelegenheid. Andere politici hebben geen eenvoudig antwoord omdat het probleem nou eenmaal niet eenvoudig is. De antwoorden die ze hebben zitten daarom vol mitsen en maren en daar worden veel mensen onzeker van met als gevolg dat velen dan maar liever voor een schijnzekerheid kiezen omdat dat een veiliger gevoel geeft vermoed ik.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
8 oktober 2015
Nuanceverschil: Wilders is niet inhumaan jegens de blanke, in Nederland geborenen. Een groot deel van het Nederlandse volk schaart zich achter zijn standpunten en niet andersom. Dat zie je echt bevooroordeeld verkeerd. Je zou dus in mijn visie een groot deel van de Nederlanders ronduit smerig moeten vinden!, want dat is helaas of niet de waarheid.
Naam:
Fred
Datum:
8 oktober 2015
En Dijkhoff is de ideale schoonzoon

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)