Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
16 december 2015
Beste Joanan, wat A.vd Aa hier neerzet hoort tot de filosofie van het midden. Dit midden is in elke mens aanwezig en maakt elke mens gelijk aan de ander. Wat hier ter sprake komt zijn de begrippen : "ontstaan" - "vergaan" - "bestaan"; de vraag of: "ontstaan" wel of niet kan bestaan in relatie tot "vergaan" en hetzelfde voor "vergaan in relatie tot "ontstaan"" ; de vraag of: "ontstaan" en "vergaan" wel of niet tegelijkertijd kunnen bestaan. Zoek het midden in jezelf en word als de ander, dan heb je nergens last van. Is soms dit wat G'd heeft bedoeld?
Naam:
A vd Aa
Datum:
12 december 2015
Een zin van mij en dan zoveel woorden terug .....
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
7 december 2015
Ik kan je existentialistische natuurfilosofie niet echt waarderen, omdat je niet aan gedifferentiëerde psychologie doet. Je bent geen detaillist en zeker geen minimalist. Je overdrijft en je gebruikt een ongenuanceerd grootheidswaanzinnig beeld. Je streept direct al het geleefde leven weg en daar doe je nog een schep bovenop door het bestaan van veel leven te ontkennen, omdat dat volgens jou niet tot bloei is gekomen, maar wie ben jij om dat te bepalen! In ieder geval een gemankeerde proleet, gezien je steevaste ongenuanceerdheid. Als je depressief bent, A van de Aa, ga dan naar een psychiater en val ons daar niet lastig mee, want we hebben echt geen zin om door jou een depressie ingepraat te worden!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)