Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
3 april 2016
Len, bedankt voor jouw reactie hier, maar ik heb even geen wisselgeld nu.
Kunde en kennis etaleren is mooi, kan ook heel interessant zijn, ja echt!
Zeker voor een groep schrijvers/lezers die daar zichzelf goed in kunnen vinden of juist niet, en dan een discussie daar over willen aangaan met elkaar.
Mogelijkheden genoeg zijn er.

Maar kan een schrijfsite zoals: nederlands.nl
daar de broek mee ophouden?
Dat was de vraagstelling van de
Redactie/ J. Mostertman.

Niet van mij dus!

Persoonlijke belangen en inzichten zijn ieders
(voor)recht.

Maar nogmaals: nu even niks!
Het is goed zo, komt tijd komt ....
Naam:
Len Cornelis
Datum:
24 maart 2016
Kritiek of herhaalde kritiek in welke vorm dan ook. Dat blijft op deze site gevoelig liggen bij de vaste kern. Passanten zal het een worst wezen of hier af en toe gekibbel is over commentaren op bijdragen of op het functioneren van de site als zodanig. Wel zijn bepaalde klokkenluiders in ons moeras lang niet altijd geliefd. Joke roeit in die zin dan ook regelmatig tegen de stroom in.

Bij herhaling waarschuwen of scherpslijperij, word je volgens sommigen al rap een zeurkous. Of moet de lastpak maar eens knappe columns of fijne beschouwingen leveren. Op zich niks mis mee. Maar niet iedereen heeft hetzelfde aanbod. Zelf vind ik dat Joke ook alle ruimte mag krijgen om in herhaling te vervallen, als zij dat nodig acht om ons te blijven wijzen op saaiheid, gewoontes en eenzijdigheid. Zelfs mag zij wat mij betreft lezers irriteren met haar recht-voor-zijn raap aanpak.
Naam:
J.de Groot
Datum:
21 maart 2016
@ Ach Ton toch, wat dacht je zelf?

Want weet je, in herhaling vallen gaat ook zo vervelend worden op deze site.
Voor dat soort van "problemen vaststellen" zijn div. mensen een beetje allergisch geworden hier blijkt.

En btw. prima Dagcolumn toen van je op: 19-09-2015 !
Naam:
Ton Hettema
Datum:
21 maart 2016
Kun je helpen met het stellen van de diagnose?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
20 maart 2016
Ondanks de slechte becijfering vind ik je bewering top en vat je hiermee de koe bij de horens. Blijkbaar vinden vele Nederlands.nl-ers zichzelf kerngezond, terwijl ze in wezen aan zwaar-psychiatrische stoornissen lijden!...
Naam:
Jacob
Datum:
19 maart 2016
Daar is geen speld tussen te krijgen

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)