Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De nee-stemmen in het door Powers en GeenStijlers tegen het Europese associatieverdrag met Oekraïne aangespannen referendum laten zien dat er onder invloed van populistische partijen als PVV en SP een anti-Europastemming wordt gekweekt.

Schrijver: O.U. Deis, 7 april 2016


Geplaatst in de categorie: politiek

3.2 met 10 stemmen 1.895



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Len Cornelis
Datum:
8 april 2016
Eens met Ton Hettema. Los daarvan is deze bewering bij nadere beschouwing een kopie van teksten uit de media. Een eigen zienswijze poneren is dan lastiger, vermoed ik.
Naam:
Ton Hettema
Datum:
7 april 2016
er zijn eindeloos meer verschillende redenen waarom mensen nee stemmen dan de redenen van de aanjagers van dit referendum
hetzelfde geldt voor de ja-sagers
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
7 april 2016
Sinds wanneer is de SP populistisch? Lariekoeknonsense, Mr Deis. Overigens heeft de PVV groot gelijk om nog meer ellende via Oekraïne te weren! Dat grootmachtdenken als EU-natie wekt alleen maar tegenstellingen en oorlogssituaties op. Oekraïne inpikken is net zo brutaal als Poetin's anexatie van De Krim. We zijn geen haar beter. Europa is net zo vals als de rest van de wereld. De hypocriete olichargen zijn wereldwijd actief. Europa claimt nog steeds zeer integer te zijn, maar in feite is het net zo corrupt als Oekraïne en Rusland. De rijken worden alsmaar rijker via criminele activiteiten en slimme misleidingen. De armen boeten alsmaar meer in. Nog meer buitenlanders in ons land betekent nog meer arbeidsconcurrentie en een dreigende ineenstorting van het sociale opvangnet. En dat is werkelijk een rampzalige ontwikkeling!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)