Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen over geld

De invoering van de Euro en daarmee de opheffing van de nationale munteenheden van de betreffende EU landen is de grootste intentionele internationale onteigening geweest die ooit in de geschiedenis van de mensheid heeft plaatsgevonden, door in één klap de waarde van alle privé bezit met zo'n 55 procent te doen dalen.

Schrijver: Ton Hettema, 11 mei 2016


Geplaatst in de categorie: geld

4.2 met 5 stemmen 97



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
12 mei 2016
Je moet o.a. bij kaas en bier erg opletten, want dat is omgerekend in de good-old gulden bizar duur geworden. Bij AH staan biertjes van rond de 2,5 euro. Dat was vroeger bijna 6 gulden en wie geeft nou 6 gulden uit voor een 33cl biertje, wat in tien minuten opgedronken is. Voor een pondje boerenkaas durven ze bijna 7 euro te vragen. Dat is omgerekend 15 gulden. Daar kon je vroeger op de markt een hele maand kaas van kopen. Sommige producten zijn inderdaad schrikbarend duur geworden, maar je koopt ze toch, omdat je toch leven moet. Geen wonder dat miljoenen mensen aan het eind van de maand gloeiend rood staan!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)