Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De inspanningen van militante bewegingen ISIS, Boko Haram en Al Qaida zijn achterhaalde vormen van ageren geworden nu de onderliggende strategie van de firma 'mo-slim wereldwijd' door Erdogan is onthuld: voor Moslims geen anticonceptie..

Schrijver: Ton Hettema, 30 mei 2016


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.4 met 5 stemmen 77



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
1 juni 2016
jazeker bovenstebeste Gabriëla, schurken houden ervan hun diabolische daden met het etiket van iets goddelijks te beplakken. Maar hetzelfde geldt voor alle Voldemorts van deze wereld die hun kwaadaardige bedoelingen achter mooie woorden en professionele make-up verbergen. Point taken. DAESH?
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
1 juni 2016
IS heet - gelukkig - allang geen ISIS meer. Isis is een liefdesgodin, compleet het tegenovergestelde van hetgeen IS beoogt.
Zie ook mijn column 'Moedergodin Isis' van 26-08-2014.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
31 mei 2016
Kunstenaars weten allang dat het om de kwaliteit gaat en niet om de kwantiteit, terwijl die combinatie natuurlijk ook prima is, maar radicale, anti-Europese, IS-gezindte moslimfekliertjes voldoen aan beide optie's niet.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)