Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Moedig van de ouders van de 16-jarige Tim Reynders, overleden in mei toen zijn wurgspel verkeerd afliep, om in de krant te waarschuwen voor gevaarlijke internetspelletjes.
Algemeen zou je kunnen zeggen dat het verstandig zou zijn als op middelbare scholen met klem gewaarschuwd wordt voor imitatie-gedrag of dit nu roken geldt, alcohol, drugs of verkeerde internettoepassingen.


Zie ook: http://www.ad.nl/rivieren...rleden-door-choking-challenge~

Schrijver: Marja Raadt, 15 juni 2017


Geplaatst in de categorie: psychologie

3.3 met 3 stemmen 108



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
16 juni 2017
De zanger van INXS, Michael Hutchence, overleed op zijn 37-ste door zelfverhanging in combinatie met sexueel genot. Deze wurgsexmethode heeft al vele slachtoffers gemaakt. Nicotine, alcohol en (hard)drugs zijn inderdaad van hetzelfde desastreuze niveau. Ik ben van mening dat er te weinig reclame wordt gemaakt voor alternatieve tegenpolen, zoals fysieke uitdagingen en jezelf goed voelen via onschadelijke kruiden en natuurbelevingen. Ik noem vuurlopen, zweethutrituelen en meditaties.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)