Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wederom dreigt, ondanks een licht economisch herstel, o.a. de zorgsector het kind van de rekening te worden. De beoogde hogere ziekenfondspremies, een hoger eigen risico, het verder uitkleden van de zorg verlenende sector door bezuinigingen op toeslagen en ontslag van geschoolde dienstverleners vervult ons met zorg. Een deel van de bevolking staat het water inmiddels tot aan de lippen. Vermoedelijk zal dat de demissionaire bewindslieden, die met een duizelingwekkende slakkengang een regering trachten te formeren een zorg zijn, zolang voor hen het zo gekoesterde pluche maar droog blijft.

Schrijver: Bas Lieshout, 13 september 2017


Geplaatst in de categorie: politiek

3.0 met 2 stemmen 77



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
16 september 2017
De 'zorgsector' is in handen gevallen van een Maffia-consortium dat geen ander doel voor ogen heeft dan zoveel mogelijk geld wegsluizen uit een zichzelf automatisch met door de overheid verplicht gestelde premies en eigen bijdrages aanvullend geldreservoir; degenen voor wie dit systeem van verplichte verarming van de beoogde doelgroep en vrijwillige verrijking van de handige profiteurs is georganiseerd, zijn hiermee in één klap meerdere malen slachtoffer van zowel oplichting, als leugens, prietpraat, mismanagement en uitbuiting, waartegen geen protest mogelijk is..
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 september 2017
O, God van het Ware Socialisme, geef alstublieft dat deze kabinetsformatie mislukt!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)