Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Door de raadselachtige en aanhoudende massale insectensterfte van o.a. ook de ‘bestuivende’ soorten, zullen over enkele millennia natuurelementen het werk van de bevruchting hebben overgenomen. De groei van het menselijk ras zal eeuwen eerder al tot staan zijn gebracht en door voedselschaarste gestadig afnemen. Het verhaal van “De bloemetjes en de bijtjes” zal zijn vergeten en alleen nog te vinden zijn in een opgeslagen tijdcapsule, geregistreerd als historische informatie.

Schrijver: Günter Schulz, 2 november 2017


Geplaatst in de categorie: milieu

3.3 met 3 stemmen 1.023



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
5 november 2017
Also sprach Günter Nostradamus en hij had nog gelijk ook.
Naam:
Ton Hettema
Datum:
3 november 2017
Het 'raadselachtige' van dit fenomeen, voor zover het op werkelijke feiten berust, is integendeel kristalhelder voor onderzoekers die het materialistische paradigma achter zich laten en hun studies omtrent de veranderingen die zich in de 'natuur' manifesteren, zoals 'klimaatverandering', 'het uitsterven van soorten', 'het smelten van de ijskappen', 'de toename van percentages CO2 in de atmosfeer' en 'de opwarming van de Aarde', om maar een paar te noemen, verleggen naar het bestuderen van onze ecologie vanuit elektromagnetisch perspectief.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)