Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Eerst Zwarte Piet willen afschaffen en nu ook de pet bij onze trots van het vaderland de KLM-piloten?
Blijft er dan helemaal niets over van onze Nederlandse identiteit?
Ik vind dit zwaar pet...

Schrijver: A. Steios, 8 december 2017


Geplaatst in de categorie: woede

3.5 met 4 stemmen 641



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
9 december 2017
Die KLM-petten zeggen niets over 'onze Nederlandse identiteit', want dan kun je carnavalskostuums daar ook wel onder scharen en dat lijkt me niet echt gewenst. Er bestaat geen Nederlandse identiteit, dat is puur zelfbedrog en lariekoek. Sterker nog, er bestaat niet eens een persoonlijke identiteit. Dat is allemaal westers, rationeel bedrog. Dwaas buitenkantgedoe. In het boeddhisme is het van groot belang om je ego (verzonnen identiteit) totaal op te geven, opdat je verlicht kunt geraken. Totaal geledigd (wat overigens ook een christelijke initiatie is) kun je dan voldoende open staan voor het Goddelijke. Als je er echt niet van kunt slapen, neem dan contact op met de bazen van de KLM, zodat je al die petten kunt adopteren om er een pettenmuseum van te maken! (-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)