Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Deze site verdient opschudding, anders kunnen we het schudden.

Schrijver: Fred, 2 januari 2018


Geplaatst in de categorie: humor

4.1 met 8 stemmen 140



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
4 januari 2018
Ps. nog even een toelichting:

Als deze man met zijn Dagcolumns (en nog een paar mensen! )
hier weer terug zouden kunnen keren, dan zou ik iedere dag hier ook weer komen lezen!


Johan De Smet


Hij schreef hier van:

10-07-2009 tot: 29-09-2013

Op te zoeken hiernaast links op de voorpagina bij: Dagcolumns.

Of op deze link, maar ik weet niet of die hier opengaat dat is wisselend.

www.nederlands.nl/nederindex/?zoek=1&exact=1&snaam=Johan+De+Smet

Anders even kopiëren.
Naam:
J.d.Groot
Datum:
3 januari 2018
Aan jou zal het niet liggen hé Fred,
onder het motto -HUMOR- kraak je de hardste noten.
Kennis en aandacht voor en van diverse zaken heb je wel, maar je zal het niet uitgebreid profileren hier. Gewoon kort en krachtig met zo min mogelijk tekst heeft vaak meer inpact dan al die lange boekwerkverslagen/ inzendingen, om vooral te laten zien hoeveel kennis men wel niet in huis heeft.

Wat zeg je Fred...?

Ja, je hebt gelijk, na de mededeling dat deze site zou gaan sluiten per zekere datum
(om welke reden dan ook) is er toch nog getracht om de site nog zolang mogelijk in de lucht te houden.

Net zoals Karel Jong dat hier ook schrijft.

De variatie van de inzendingen is geheel verworden tot een en dezelfde riedel van een zeer beperkt aantal inzenders met zo goed als bijna een ---eigen-- privé tabblad hier, en die ze dan ook delen/zetten op hun toen aangeschafte FB. Pagina....ja, je kon niet weten hé?!?

Ps. ik zie op Gedichten.nl dat er toch iets aan het veranderen is...er staat nu ook weer reklame bij (de broodnodige must om een site die inzakt met het "hoofd" financieel nog even boven water te houden).

2018....nieuwe ronde nieuwe kansen?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
3 januari 2018
Wat belet je, Fred?
Naam:
Karel Jong
Datum:
2 januari 2018
Deze site blijft uniek en mag wat mij betreft nog lang blijven. Inderdaad, enige opschudding zou gewenst zijn. Hoewel Fred zijn bijdrage onder 'humor' rubriceert. Dus hoe serieus mogen wij zijn oproep nemen? Los daarvan: de discussies op deze site over kleine en wat grotere wijzigingen is in vele toonaarden gevoerd. En heeft op dat punt niets opgeleverd. Ook al vanwege gebrek aan menskracht.

De site wordt nu, voor zover mij bekend, in de lucht gehouden door hoofdredacteur, waarvoor hulde! Of jongeren deze site aantrekkelijk vinden, weet ik niet. Maar echte opvolgers en nieuwe schrijvers onder deze doelgroep, heb ik nog niet waargenomen. De site lijkt wat betreft de kleine club inzenders en lezers redelijk vergrijsd. Of ik zie een en ander over het hoofd. Maar mijn waardering voor de site als fenomeen blijft. Tegen de klippen op.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)