Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 maart 2018
Mooi zo, Lejo, jij hebt Christus Jezus, Boeddha en Franciscus van Assisi goed begrepen. Onthechting is zeker in deze tijd van extreem veel materialisme een fantastische uitdaging. Jezus vindt dat je aan één paar kleren genoeg hebt en Franciscus gaf al zijn bezittingen aan de armen. Boeddha raakte zelfs verlicht door van alle materie afstand te doen. 'Loslaten is de kunst!', zegt men wel en terecht. We zijn niet de door ons vergaarde materie, maar ontzettend veel meer. De rijkdom van onze zielen wordt nog steeds niet echt voldoende op waarde geschat. Er gebeuren vaak hele mooie liefdesuitingen tussen de mensen, die voor het blote oog niet zichtbaar zijn. Alleen wel voor hen, die aan echte onthechting weten te doen en daardoor makkelijker op paranormaal niveau kunnen waarnemen. Er zijn nog steeds prachtige werelden te ontdekken achter de op hol geslagen, krankzinnige stresscultuur, die alsmaar toeneemt en de ware humaniteit verziekt, indamt, onderdrukt, verstikt, botweg en tragisch negeert.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)