Inloggen
voeg je column toe

Columns

Ragazzi!

Ragazzi! - Joop, dat is Italiaans voor "jongens"-, er zijn drie soorten literaire critici.
Zij die denken dat ze er verstand van hebben, zij die doen alsof ze er verstand van hebben en zij die anderen laten geloven dat ze er verstand van hebben.

Er is echter maar 1 soort literatuurcriticus.
Dat is iemand die zegt van literatuur geen verstand te hebben zolang er literair niets te lezen valt.

Awel, vermits ik onder de laatste ook nog eens de enige man ben, zult ge begrijpen dat ik transgender gesproken voor elke strategische redactie de commerciële pot op kan.

Dat komt omdat ik als Belg mijn papieren straalvliegtuigen gewoon zonder regering op elk front zet dat de schone letteren besmet. Zo gaat dat in België namelijk ook in het echt. Allez, noteer dat in uw Hollands broodboek.

Fabeltjesland is met terugwerkende kracht door Fabiola bezet.
Rechts vertaald voor de links schrijvende hobbyisten onder u: Joop den Uyl komt net als den Here Jezus nooit meer terug.

God blijft niet aan de gang.

Schrijver: Fabiola, 11 april 2011


Geplaatst in de categorie: literatuur

1.0 met 5 stemmen 3.250



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)