Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Als…

00.00 uur:

Als Wegereef dat languit gestrekte been van AZ tegen Ajax niet als ongestrekt zou hebben beoordeeld, dan zou Ajax vandaag kampioen zijn geworden.
Als Ronald Koeman en zijn staf in de winterstop niet te optimistisch zouden zijn geweest, dan zou PSV vandaag kampioen zijn geworden.

Als Ajax tegen RKC niet zou hebben gelummeld, dan zou De Schaal in Amsterdam terecht zijn gekomen.
Als alleskunner Alex niet geblesseerd zijn geraakt, dan zou PSV opnieuw landskampioen zijn geworden.

Als een onbenullige Ten Cate niet vantevoren definitief zou hebben besloten Perez na 30 minuten in te zetten tegen Sparta, dan zou Ajax op doelgemiddelde kampioen zijn geworden.
Als Koné en Farfan niet geblesseerd waren geraakt , dan zou PSV het zeker gered hebben.

Als Ajax het thuis tegen Excelsior (!) niet lelijk had laten liggen, dan zou het kampioen zijn geworden.
Als PSV in de Winterstop Romano Denneboom (NEC) zou hebben gehaald, dan zou PSV wel eens landskampioen hebben kunnen worden.

Als Ajax Jan Vertonghen ziet zou hebben uitgeleend aan RKC, dan zouden de Amsterdammers de ranglijst hebben aangevoerd.
Als Ajax thuis niet hopeloos gefaald zou hebben tegen Heerenveen, dan zou het makkelijk kampioen zijn geworden.

Als Ajax tegen Willem II...
Als PSV tegen Vitesse...

Als Wegereef dat gestrekte been van AZ niet als ongestrekt zou hebben beoordeeld , dan zou Ajax vandaag kampioen zijn geworden.


Maar: AZ is het geworden…
(Met dank aan alle kleine leners in het land die een deel van hun schaarse geld hebben uitbesteed aan de grote leenfirma's van Dirk Scheringa.)

16.15 uur:

Als vandaag AZ met 2-3 gewonnen had tegen Excelsior (!), was AZ kampioen geweest!
Als Huntelaar zijn kopballetje er op het allerlaatst in had zien vliegen, dan zou Ajax kampioen zijn geworden!
Als AZ Henk Timmer niet had laten gaan, dan zou het een straatlengte hebben voorgelegen!
Als AZ de reserve-keeper van PSV zou hebben aangetrokken...

En als ik van te voren alles had geweten...

Schrijver: Dagschrijver, 29 april 2007


Geplaatst in de categorie: sport

3.2 met 11 stemmen 619



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)