Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Geen nieuws vandaag

Er is geen nieuws vandaag.

Vanochtend keek ik even naar het NOS Journaal. Het had, als gebruikelijk, verschillende items. Dit keer ging het om de volgende onderwerpen: Nederland wint de halve finale van Uruguay.
Feesten naar aanleiding van de overwinning in de halve finale.
Weinig rellen naar aanleiding van de overwinning in de halve finale.
Wel arrestaties naar aanleiding van de overwinning in de halve finale in Den Haag.
Ook elders is politie ingezet naar aanleiding van ....
Buitenland geen nieuws.
In Uruguay hebben mensen massaal gekeken naar de halve finale. Men was er trots op het eigen elftal. De president van Uruguay denkt dat als de wedstrijd vijf minuten langer geduurd had, Uruguay door was gegaan.
Verder buitenlands nieuws:
Zuid Afrika: Nederlanders vierden de overwinning. De voetballers van het Nederlands elftal ook.
Frankrijk: de Tour de France beleeft haar eerste echt Franse etappe. Gisteren kwam Fränk Schleck ten val en is uitgeschakeld. Thor Hushovd won de etappe.

De kranten: Nederland heeft de halve finale gewonnen.
Het weer.

Geen nieuws vandaag.
Jan Blokker, gisteren overleden, kan zich nog niet in zijn graf omdraaien, maar zijn column wordt node gemist.

Schrijver: Jan R. Lunsing, 8 juli 2010


Geplaatst in de categorie: sport

2.4 met 7 stemmen 1.796



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Aafke
Datum:
8 juli 2010
Bij het lezen van deze column zal Jan Blokker zich alsnog laten cremeren.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)