Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Niet T-Mobile

‘Er zijn langere wachttijden dan u van ons gewend bent.’

Ik bel met 0900-1884. Het is niet de eerste keer, zodat ik het nummer al aardig uit mijn hoofd ken en de concurrent van T-Mobile niet met naam hoef te noemen. Mede-klanten, of moet ik zeggen, cliënten, die ook klachten hebben, zullen het nummer ook wel kennen.

Overigens doen ze hun uiterste best om me over te halen niet te bellen. Ze vertellen me niet alleen vriendelijk, doch volledig geautomatiseerd, dat er langere wachttijden zijn voor 10 cent per minuut, maar ook dat ik mijn vragen via internet kan stellen. Dat heb ik al eerder opgegeven. Daar krijg ik namelijk prachtige antwoorden, maar nooit een mens. Ik krijg ook altijd perfecte antwoorden op vragen die ik niet stel en als ik vervolgens ga schelden, geven ze opnieuw een vriendelijk antwoord op hoe ik met een tang een varken te lijf kan gaan.

Ik bedoel maar.

Beste 0900-1884. Het duurt helemaal niet langer dan ik van u gewend ben. Welnee. Ik ben gewend dat het lang duurt. Het duurt altijd erg lang.

Voor mijn tien centen voor mijn minuten.

Oh ja. Nog wat. Ik moet altijd een klantnummer intypen. Dat wordt vervolgens gecontroleerd. Het klopt. Dan moet ik heeeeel lang wachten en dan krijg ik een dame aan de lijn die mij niet kent. Die mijn ingetypte nummer niet kent. Aan wie ik opnieuw moet opgeven waar ik woon. Ik begrijp dat wel. Zo’n computer kan niet alle klantnummers onthouden van al die mensen die langer wachten dan ze van hun gewend zijn, maar als je het nummer toch niet onthoudt: VRAAG HET DAN NIET!

Schrijver: Jan R. Lunsing, 11 november 2010


Geplaatst in de categorie: maatschappij

2.5 met 2 stemmen 158



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)