Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Slim en Smart

-------------OPSPORINGSBERICHT---------------

De hoofdofficier van justitie vraagt uw aandacht voor het volgende.

De Nederlandse Taalunie heeft aangifte gedaan van vermissing van Slim. De politie houdt er ernstig rekening mee dat sprake is van een misdrijf. Er bestaan aanwijzingen dat Slim gegijzeld en misbruikt wordt. De verdenking gaat uit naar de commercie als een van de belangrijkste daders.

Sinds de verdwijning zijn er diverse meldingen gedaan dat Slim op uiteenlopende plaatsen is gesignaleerd.
Onder andere de volgende partijen worden in verband gebracht met het delict: Softwarebedrijf Slim.nl, Rabobank (Slim sparen), KPN (Slim bellen), Mistermoney.nl (Slim beleggen), Trudo Makelaars (Slim kopen®), Vodafone (Slim ondernemen), P+R Utrecht (Slim Utrecht in), Slimbouwen.nl, Slimslagen.nl, Slimbestraten.nl, Slim-wonenenleven.nl en Slimwerkenenslimreizen.nl.

Er zijn duidelijke aanwijzingen dat de gijzelnemers ook vanuit het buitenland opereren. Smart is daar in handen gevallen van de auto- en, onder de schuilnaam Smarties, de chocolade-industrie. Alle internationaal opererende bedrijven gebruiken Smart openlijk voor hun doeleinden. Op dit moment constateren we dat Smart door mobiele telefonie aanbieders op hele grote schaal wordt misbruikt.

Wie de politie verder kan helpen of andere informatie heeft die kan leiden tot beëindiging van de gijzeling en het misbruik van Slim of Smart, kan bellen met het nummer van de Opsporingstiplijn 0800-6070.
Indien u anoniem wenst te blijven, kunt u bellen met Meld Misdaad Anoniem, telefoonnummer 0800-7000.

U kunt het bericht eventueel nalezen op de website www.vermissingen.info

Schrijver: de Thuistoerist, 20 juni 2011


Geplaatst in de categorie: taal

3.0 met 8 stemmen 292



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
20 juni 2011
Slim is niet gegijzeld maar Mo achterna gelopen.
Naam:
Léon
Datum:
20 juni 2011
En, wat te denken van Fatboy Slim?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)