Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Proef bij de konijnen af

Ook zo'n behoefte aan kinderjaren nog eens dunnetjes over doen, droom je van goud...
als water, maar dan zout? Of mocht je willen dat je keihard de lekkerste thuis bent, in het lulligste geval als enige

echte doordrammende onbedwingbare drang om te delen. Alsof je wordt besprongen door het verwilderde idee dat alles uit de kast gehaald moet...en net als je denkt nauwelijks nog op te kijken van mee gezeulde hutkoffers vol uitersten, wordt je keel dichtgeknepen...niet van emoties, maar omdat seks vooral zo het einde moet lijken...

houden onze lastige verlangens angstvallig up to date. Uitgangspunt is hoe anaal hoog genoteerd staat in de Top Tien Teveelgevraagd, daarentegen wil de vrouw van nu niet alleen maximaal, maar ook het verschil tussen speciaal en banaal en dat achtmaal. Op proef bij de konijnen af...

doen alsof is zo gewoon, hoe voelt dat nou? Want met een panty tot onder je oksels ben je nog altijd een kloon van een vrouw. Echt pijnlijk wordt de wens pas, en je zit om een fantasie verlegen.

Schrijver: Monique Methorst, 6 februari 2013


Geplaatst in de categorie: overig

3.7 met 16 stemmen 370



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
7 februari 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Hoezo, extreem?
Naam:
Fred
Datum:
6 februari 2013
Ik zou je in mijn armen sluiten en wiegen tot je met een glimlach in slaap valt...
Naam:
Len Cornelis
Datum:
6 februari 2013
Met veel belangstelling volg ik in jouw bijdragen, de zoektocht naar zeer persoonlijke mengvormen van woede, vreugde, berusting en de realiteit van alledag, welke laatste soms gruwelijk en onrechtvaardig is. Hoe dan ook, goed dat je dagcolumnist bent!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)