Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Vooral link kijken, dan lijkt het nog wat...

Wat mensen bezielt? Niets bijzonders, dus schraap de honing van den reet en bak er wat luchtigs van boven een laag bij de grond uitgewoond volk, tiert een nieuwe generatie walkie tokkies daar melig op, je voelt de blogjes opborrelen. Het is dan ook een mooie zomer om wat uit te zweten. Soms droom ik nog, maar als ik wakker word doe ik pas echt aan zelfbedrog.

Moeder zei altijd: kind, je trekt het aan. En ze had nog gelijk ook, weet U…ik had nooit mijn masker moeten laten vallen. Met de grond gelijk maakt dat je ermee weg komt ook, weer een break welhaast…je maar niet, ik ben nergens meer kapot van. En als je dan toch de pik op mij hebt, kan je altijd nog wat hoeren ermee vervelen.

Nou is het kuisheidsgegorgel behoorlijk hot in de volksmond, lieve kippige liplezer en wanneer ze gaan vragen naar bewijs van goed gelach is het ergste nog niet. Maar ik peins er niet over om tussen me, myself and i-phone nog geen fatsoenlijk orgasme te kunnen delen of ik word geprikkeld omdat het niet te bewijzen valt wat het met je doet…wroeten aan één ruk door tot ze er iets van moeten vinden, want hoogmoed

en zal je altijd zien…sommigen kijken nooit, maar wel neer op vrouwen…omdat ze geen hoogte van ons krijgen en dan wel goed op de hoogte zijn van porno, maar nog steeds niet weten hoe kut vrouwen helemaal zijn, dat zijn nou mannen die je altijd over het hoofd ziet…

En zie…we schrijven filósofie.

Schrijver: Monique Methorst, 21 augustus 2013


Geplaatst in de categorie: filosofie

3.9 met 8 stemmen 206



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)