Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

Wat als Erdogan en Poetin vrouwen waren geweest?

Het zou nooit op deze manier uit de hand zijn gelopen.
Maar op een andere manier.
Mevrouw Poetin zou tegen haar vriendinnen op Facebook zeggen: Ga niet meer om met die bitch van een Erdogan. Zij is echt een achterbakse trut. Weet je wat ze heeft gedaan? Een vliegtuig van mij neergeschoten. Die focking teef is gewoon crazy in d’r hoofd weet je.
Dat had mevrouw Erdogan niet op zich laten zitten en ze had mevrouw Poetin, tijdens een persmoment, demonstratief ontvriend. Daarna zou ze het volgende gerucht hebben verspreid: Die kakmadam van een Poetin is ziekelijk nieuwsgierig en kan het niet laten om te gluren bij de buren.
Mevrouw Poetin zou dit als een provocatie hebben opgevat en zou via Twitter het vreselijke gerucht verspreiden: De poes van Erdogan is zo uitgedroogd en versleten dat ze alleen nog maar kan krabben en van gekkigheid niet meer weet waar ze mee bezig is. Bovendien handelt ze stiekem in olie.
Mevrouw Erdogan zou á la minute reageren met: Dat wodka-wijf handelt zelf in olie. Ik denk zelfs dat ze het drinkt.
Mevrouw Poetin: Je moeder is een hoer.
Mevrouw Erdogan: Da’s altijd nog beter dan een bastaardkind.
Mevrouw Poetin: Ik krab je ogen uit!
Mevrouw Erdogan: Ik steek je eierstokken in de fik!
Daarna zouden ze elkaar een week lang negeren om bij de eerste uitverkoop van H&M toch elkaar weer te bellen met de vraag: Heb je zin om mee te gaan?
En zo zie je maar weer; met vrouwen aan de macht is het veel leuker vliegtuigen uit de lucht schieten. En de gesprekken gaan nog eens ergens over.

Schrijver: Marcel Harmsen, 4 december 2015


Geplaatst in de categorie: actualiteit

5.0 met 1 stemmen 619



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)