Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Blokkeren

Geachte heer Painter,

U heeft bij ons een telefoonabonnement afgesloten waarin, door middel van ondertekening van de Algemene Voorwaarden, werd overeengekomen dat de kosten daarvoor, maandelijks door u zal worden betaald.
Helaas hebben wij moeten constateren dat u niet aan deze overeenkomst voldoet en het verschuldigde bedrag per 1 november j.l niet heeft voldaan.

Gezien deze gang van zaken zijn wij genoodzaakt geweest uw toestel te blokkeren.
Zodra u alsnog aan uw verplichtingen jegens ons voldoet, zullen wij de blokkering uiteraard weer opheffen.

Met vriendelijke groet,

J. van der Gezellenheid
Vodafone


Geachte Voedoefone,

Onder verwijzing naar uw herderlijk schrijven van 3 november j.l. kan ik u het volgende meedelen:

Alle rekeningen, en dat zijn er nogal wat, betaal ik nooit onmiddellijk. Daar heb ik een systeem voor ontwikkeld dat zijn weerga niet kent in deze economisch barre tijden.
De rekeningen welke ik dagelijks ontvang, worden door mij in een grote trommel gestort.
In verband hiermee heb ik bij de Fa. Blokker een uiterst retro koektrommeltje op de kop kunnen tikken welke uitstekend voor zijn taak is berekend
In deze koektrommel (met een plaatje erop van een muis die een olifant over een brug draagt, origineel vindt u ook niet?) stort ik alle binnenkomende rekeningen. Vervolgens trek ik elke maand, geblinddoekt, drie rekeningen uit de trommel. Deze rekeningen betaal ik prompt.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk te wachten tot het lot u heeft getroffen.

Nu even alle gekheid op een stokje. Ik beschik niet, en zal ook nooit beschikken, over een abonnement bij uw telefoonmaatschappij hetgeen inhoudt dat u kunt blokkeren tot u een ons weegt maar dat één en ander mij op geen enkele manier zal treffen.
Sterker nog, as we speak, heb ik net het weer aan de lijn. (bewolkt, af en toe een bui).
Graag wil ik er nog aan toe voegen dat uw brief, niet alleen van domheid getuigt maar ook nog uiterst beledigend is gezien het feit dat ik geen klant van u ben..
Voor zulke brieven moet u derhalve toch echt een dommer iemand zoeken, maar die zult u bijna niet kunnen vinden.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik u schrijf. Mocht blijken dat u niet antwoordt, schrijf ik u direct weer.
Als u een man bent, is een verdere verklaring overbodig; als u een vrouw bent, begrijpt u het sowieso niet!

Met de minste Hoogachting,

Paco Painter

Schrijver: paco, 12 november 2006


Geplaatst in de categorie: maatschappij

3.2 met 4 stemmen 795



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)