Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Nachtgedachten

Er ligt alweer een avond achter mij, een dag voorbij, ik ging niet opzij voor het licht dat nu achter mij ligt, het donker is bijkans verstikkend. Het is nu na twaalven, ik gooi er nog even een rave tegenaan in mijn stereo, dochterlief heeft dat voor mij vastgelegd op een cd'tje. Kreeg ook nog een mailtje van mijn broer Hans, teksten van Florentinische Nachte, In einer kleine Konditorei, krijg de juiste puntjes niet op de a, maar het maakt niet uit, het liefst zou ik nu willen luisteren naar Roy Buchanan, "When a guitar plays the blues".

Slechts 44 jaar mocht hij worden, twee keer mijn geluksgetal, foute voorbestemming om mij te plezieren? Afijn, poezenkind heeft weer last van bepaalde hormoontjes, Jort Kelder vandaag in de herhaling ivm kutwijven met teveel geld, mijn jongste dochter is bijna te laat thuis.

Korfballen met bekende Nederlanders, corpsballen met asielzoekers, of moet dat net andersom, ontzet zie ik al dat lijden. En dan hoop ik maar morgen weer wakker te worden.......

Schrijver: Fred, 16 december 2006


Geplaatst in de categorie: wereld

3.6 met 5 stemmen 1.414



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Rina van Dijk
Datum:
16 december 2006
Dat laatste is zeker te hopen, wat zouden we zónder je moeten?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)