Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Eindelijk mijn verhaal in boekvorm

Ik wil alleen een tip doorgeven.
Ik ben al een ruime tijd op zoek naar een uitgever.
Helaas wilde geen enkele uitgever mijn werk publiceren, niet commercieel genoeg.
Ik heb van een mededocent een geweldige tip gekregen, hij had via een website van het Enschedese bedrijf Unica Print zijn eigen boek gemaakt en besteld via hun website.
Hij was zeer te spreken over de assistentie van het bedrijf, en de kwaliteit van de boeken is uitmuntend te noemen. (www.maakmijnboek.nl)
Ik wilde deze tip graag doorgeven aan alle schrijvers die tegen dit probleem aanlopen.


Zie ook: http://www.maakmijnboek.nl

Schrijver: Henk van Basten, 3 februari 2007


Geplaatst in de categorie: literatuur

4.2 met 5 stemmen 791



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Jan Willemsen
Datum:
10 november 2007
Even een tip die ik tegenkwam van de redactie van NRC.


Nieuws: Nieuwe POD-maker: Maakmijnboek

De markt voor Publishing on Demand is nog steeds in beweging. De nieuwste aanbieder is Maakmijnboek.nl uit Enschede, met een site die opvalt door een zeer professionele berekenmethode: op scherm kun je het aantal woorden intikken en het aantal boeken dat je wilt bestellen (minimale afname 10). Zo kom je te weten dat 10 stuks van je boek van 35.000 woorden €309,40 inclusief BTW is. Binnenkort komt er ook een aparte afdeling voor het laten maken van kinderboeken.
Perfecte site die volledig is ontwikkeld voor de consument, fantastisch deden dit maar meer bedrijven.
www.maakmijnboek.nl



Bron: NRCnext
Naam:
Anneke Groenling
Datum:
9 februari 2007
Ik ben ook op deze website aan het stoeien geweest om mijn boek te maken en het werkt echt zeer goed en eenvoudig.
Ik heb via de site 100 boeken besteld, en de kwaliteit en prijs zijn perfect.


Anneke

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)