Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Sprokkelhoutjes

Vaak denk ik nog terug aan de eerste keer dat ik een inzending deed. Onder religie werd het boven verwachting geplaatst. Eenmaal over de drempel stuurde ik het ene na het andere prozastukje in. Nooit gedacht dat het zoveel stof zou doen opwaaien. Door de stroom van kritiek werd mijn schrijflust niet verminderd. En in een jaar tijd verschenen tientallen stukjes van mijn hand.

Naast enkele schrijfsters die haast hatelijk reageerden kreeg ik mijn vrienden. Fred, die ook dagelijks zijn "kinderen" plaatste. Anton, die plots verdween. Maar waarvan ik laatst bemerkte dat hij een eigen site was begonnen. Natuurlijk kon hij niet weten dat ook ik het voorbeeld van Dreamer had gevolgd.

Mijn sprokkelhoutjes worden sinds maanden verzameld op een eigen plekje van het grote internet. Met dank aan de redactie van Nederlands.nl overwon ik mijn schroom tot het uitdragen van de geboren overdenkingen. Hopelijk zijn ook zij eens te gast op www.sprokkelhoutjes.net.


Zie ook: http://www.sprokkelhoutjes.net

Schrijver: Trijntje, 8 februari 2007


Geplaatst in de categorie: bedankt

2.0 met 27 stemmen 4.233



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)