Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Onacceptabel

Omdat ik geen cookies accepteer, kan iedereen die dat wel doet, mij neersabelen met cijfers. Dit riekt naar klassenjustitie, sterker nog, dit is gewoon discriminatie.

Ik bescherm mezelf en daardoor kan ik beschadigd worden, viraal zijn mijn woorden niet meer mijn taal, moet ik maar aanvaarden wat u van mij vindt.

Ik kan dit niet waarderen.

Schrijver: Fred, 7 maart 2007


Geplaatst in de categorie: discriminatie

3.3 met 6 stemmen 756



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Fred
Datum:
9 maart 2007
Tegenwoordig kun je van die dubbele koekjes kopen, met chocola of vanille er tussen. Toen ik nog een jongetje was, speelde ik wel eens vadertje en moedertje met mijn zussen en broers. Kregen we een rol Mariakaakjes van onze moeder, we bestreken deze biscuits met margarine (Blue Band) en strooiden er suiker over, we noemden dit dubbelkaakjes. We dronken er thee bij uit kopjes van een kinderservies, zonder voorwaarden. Ik voelde mij beschermd, veilig, warme schoot. En daarna vochten we om wie als eerste de Donald Duck mocht lezen, de enige frivoliteit die mijn ouders ons konden bieden. Ik kan u alleen maar een koekje van eigen deeg aanbieden, cijfer mijzelf derhalve weg, maar ik zwicht niet voor verlokkingen of dreigementen.
Naam:
Rina van Dijk
Datum:
8 maart 2007
Ha, die Fred. De cookies die de redactie je nu presenteert zien er te smakelijk uit om te laten liggen. Toch?
Naam:
Webbeheer
Datum:
8 maart 2007
Cookies zijn kleine beetjes informatie die een site naar je browser stuurt met de bedoeling dat deze informatie bij een volgend bezoek weer aan de site teruggestuurd kan worden. Hiermee kan op een eenvoudige manier bijgehouden worden of er al op een inzending is gestemd of niet. Het enige wat bij een stem op je computer wordt opgeslagen is het nr. van een inzending en het cijfer. Dit is niet privacygevoelig en zeker niet viraal. Bovendien kun je in moderne browsers per site instellen of je cookies accepteert of niet.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)