Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Geluk.

Heeft er misschien iemand geluk gezien of kan iemand misschien zeggen waar het ligt of waar ik het kan vinden?
Ik meende het laatst nog gevonden te hebben, maar raakte het plotseling ook weer kwijt.
Of is geluk niet iets wat zomaar wordt gevonden, moet dat misschien afgedwongen worden?
Het zou ook best kunnen dat geluk in een klein hoekje zit, net als ongeluk.
En als geluk iets is wat gevonden wordt, wordt het dan wel vaker verloren?
Ik bedenk me net, misschien was het al die tijd gewoon hier en heb ik het stomweg niet gezien, dat schijnt wel vaker voor te komen.
En een signalement heb ik er eigenlijk ook niet van, ik weet geeneens welke kleur geluk nou precies heeft, echt waar, ik heb werkelijk geen flauw idee. En in welke vorm of vormen geluk nou voorkomt kan ik ook al niet precies aangeven.
Om de een of andere reden heb ik het idee dat mijn zoektocht nog wel even zal duren.


Zie ook: http://communities.zeelandnet.nl/data/vanalleswat/

Schrijver: Peterdw., 1 juni 2007


Geplaatst in de categorie: overig

3.4 met 15 stemmen 1.690



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Peterdw.
Datum:
14 mei 2008
Email:
Peterdw-hotmail.com
Ik heb het opgehaald lieve,lieve Inge!
Wij hebben elkaar gevonden. Jij zag het, dat ik totaal kapot gemaakt werd door die twee. Jij las tussen de regels door, en je hebt je over mij ontfermd.
Anderhalve maand na deze reactie ben je helaas gestorven, in mijn handen. Wat de impact van jouw verlies is op mij en mijn leven?
Ik denk dat ik het nooit meer te boven kom.
Dank je wel schat, lieve Lion Queen.

Je bent het beste wat me ooit is overkomen.
Naam:
Ingrid
Datum:
9 januari 2008
Peter nog steeds zoekende?
Ik heb het gevonden, kom maar ophalen :)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)