Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Klootzak

Sorry dat ik zo kom binnen vallen, ik heb al enige tijd last van een stalker, een randdebiel die denkt te weten wat goed voor mij is. Na enig aandringen mijnerzijds heeft deze persoon toegegeven dat hij toch ook wel iets geschreven schijnt te kunnen hebben, essays of zoiets. Tegelijkertijd ontzegt deze pleefiguur mij het consumeren van chocolade, daar kan ik dus niets mee, hij blijft een waus menneke dat in de kantlijn zijn gelijk probeert te halen, zo zielig. Frustie pur sang, plak je frustraties eens achter het behang, vrees het stoomapparaat. Overigens, het is "zijken" en "schijten", ei!!!!!!

Schrijver: Nathalie Mahlstrohm, 22 juni 2007


Geplaatst in de categorie: oorlog

2.4 met 7 stemmen 981



Er zijn 25 reacties op deze inzending:

Naam:
Frederik
Datum:
21 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Moeilijk he, ermee ophouden? :-)
Naam:
gluupje
Datum:
20 juli 2007
veel plezier met de belangstelling van .... :-)
Naam:
Frederik
Datum:
19 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Nee, "doordat". Leuk dat je afhaakt :-)
Naam:
gluupje
Datum:
19 juli 2007
het is "omdat" frederik, en het is afgelopen, doeg.......
Naam:
Frederik
Datum:
18 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Ik mag me verheugen in zeer veel belangstelling. Dit komt doordat ik waanzinnig interessant ben. En reuze aantrekkelijk :-)
Naam:
gluupje
Datum:
18 juli 2007
frederik stel ik mij voor als een pukkel, onherkenbaar als mens, niemand ziet hem zitten, de behangintellectueel
Naam:
Frederik
Datum:
5 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Die Jacco stel ik me voor als een lelijke jongen met pukkels. Niemand ziet hem staan. Bovendien: niet ik hang, Fred hangt! Hij voert al jaren niks uit. De titel luidt overigens 'Schrijfkeutels van Fred - zoektocht naar het Beatrale'.
Naam:
gluupje
Datum:
5 juli 2007
Hangintellectueel! Briljant !
Naam:
Jacco
Datum:
4 juli 2007
Die frederIK, heeft trekjes van een narcist. hij raak steeds weer opgewonden als ie zijn naam ergens ziet staan. zijn volgende bundel heeft als titel [wie heeft me als zielige keutel gescheten?] toch niet mis voor een hangintellectueel
Naam:
Frederik
Datum:
3 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Nee, ga Dostojevski lezen. Daar leer je wat van. Je komt tot nu toe op me over als een analfabete.
Bang ben ik niet: genoeg gepubliceerd! Binnenkort verschijnt er een bundel, uitgegeven in eigen beheer, over de schrijfkeutels van Fred. Het zal mijn bijdrage zijn aan zijn onsterfelijkheid. Op eigen kracht zal het hem namelijk niet lukken om onsterfelijk te worden :-)
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
2 juli 2007
Schrijf dan Frederik, opdat ik je kan lezen. Tot nu gedraag je je als een angsthaas, ben je bang voor mijn kritiek ? Lezen kan ik als de beste, maar dan moet je wel iets te vertellen hebben.
Naam:
Frederik
Datum:
1 juli 2007
Email:
roelofhotmail.com
Ik denk dat zowel Fred, Naatje als Ome Joop een andere hobby zullen moeten zoeken.
Bijvoorbeeld lezen.
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
1 juli 2007
Deze dame bijt graag in puur en laat de laffe melkchocolade voor goed achter zich. Heer Frederik zal een andere hobby moeten zoeken.
Naam:
Frederik
Datum:
30 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Het eerste is onzin, het tweede een vooroordeel, het derde een wensdroom.
Nathalie lijkt op de koekhapster die maar niet bij de koek kan komen. :-)
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
30 juni 2007
Literatuur = religie = politiek.
Frederik = kleineren = Judas.
Nathalie Mahlstrohm = pure chocolade.
Naam:
Frederik
Datum:
29 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Nathalie begrijpt niet zo veel van literatuur. Dat is het grote probleem. En tegelijkertijd vinden we dat ook ontzettend leuk! Je zou haar bijna een chocolade-arrangement gunnen. Laten we zeggen: een enkeltje Rode Plein.
Maar dan wordt ze boos, als je dat zegt. Dan gaat ze stampvoeten en schelden, krijgt ze rode wangetjes en verslikt ze zich in haar chocola.
Arme Nathalie.
Geen geslaagd alter ego, kortom. In haar werkelijke gedaante is ze raker, vindingrijker, vrolijker, ja de echte Naatje tapt uit een ander vaatje.
Met smart wachten wij op haar wederkomst.
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
29 juni 2007
Sorry Stef, dit is iets tussen mij en Frederik, alias Roelof alias hotmaildotcom alias verheven literatuur***. Heeft niet in de gaten dat gewone mensen ook emoties hebben en dat van zich af willen schrijven, mijnheer majesteit wenst daar een etiket van hoogdravendheid op te plakken, zelfklevend als hij is. Beticht mij van schelden, de pauper, hij weet niet wat ik kan aanrichten met zes verschrikkelijke ziektes en een god of drie. Fred heeft gelijk !
Naam:
stef
Datum:
28 juni 2007
Email:
susannaxxxhotmail.com
vind je het heel erg dat ik het niet begrijp? vanaf het middenstuk, moet ik toegeven. begrijp ik jouw geheimtaal niet of ligt het aan mijn beperkte kennis op gebied van literatuur?
Naam:
Frederik
Datum:
28 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Dat ben je zelf Naatje. Jij begint te schelden. Je projecteert allerlei dingen op mij. Moet je niet doen. Word je nog sneller oud!
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
28 juni 2007
Frederik is verongelijkt, ach gossie.
Naam:
Frederik
Datum:
26 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
... als Fred vindt dat hij niet kan schrijven :-)
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
26 juni 2007
Fred heeft gelijk.....
Naam:
Frederik
Datum:
24 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Je wordt steeds lachwekkender, Naatje. Je kunt beter van het leven genieten, wat je nu alleen maar beweert te doen, maar niet werkelijk doet. Machteloosheid? Nee, zeikstraaltje, aan schelden doen we niet mee :-)
Naam:
Nathalie Mahlstrohm
Datum:
23 juni 2007
Frederik, jij bent de titel boven deze hartenkreet meer dan waard zolang jij mijn naam niet correct wenst te schrijven. Dat is geen frustratie, dat is gewoon boosheid omdat een ***** reageert met z'n *** in plaats van met inhoudelijk commentaar. Je zat fout hee met "zeiken" ?! Overigens, ik geniet met volle teugen, heb meelij met de zijlijn. Dag, Fratserik, Vreterik, Lomperik.
Naam:
Frederik
Datum:
22 juni 2007
Email:
roelofhotmail.com
Blijkens dit schrijfseltje, dit frutseltje, lijkt het er meer op dat mevrouw Mahlstroom last heeft van frustraties. Alweer een goed voorbeeld van projectie! Het begint tragisch te worden. Maar goed, ze wil een reactie en die krijgt ze. Heeft zij trouwens al eens de overheerlijke Mokka-yoghurt uit het Berner Oberland geproefd?
Ik vrees van niet, anders zou zij meer van het leven genieten :-)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)