Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Jerry

Het is laat, ik rook nog een sjekkie, drink een laatste borrel, tevreden met de dag die is geweest. Wind en regen getrotseerd, broertje geholpen met zijn nieuwe thuis, kast in elkaar geschroefd voor dochterlief. Het leven is zo slecht nog niet, ik ben wel moe en aan slapen toe.

Niemand wilde hem hebben toen mijn moeder overleed, maar morgen ligt die lieve opa weer op mij, zo dik als hij maar wil. Deze kater wens ik elke morgen.

Schrijver: Fred, 30 juni 2007


Geplaatst in de categorie: dieren

1.8 met 11 stemmen 809



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Günter Schulz
Datum:
1 juli 2007
Email:
ag.schulztiscali.nl
Ik wens jou toe, dat deze tijger van 22 jaar (een zeer respectabele leeftijd) jou nog een lange tijd dartel en snorrend gezelschap zal mogen blijven houden.
Naam:
Fred
Datum:
1 juli 2007
Jerry wordt over een maand 22, hij huppelt nu rond als een jonge tijger, kijkt helderder dan ooit uit zijn ogen, hij wil gewoon nog even leven. Wie ben ik dan dat ik hem dat misgun, morgenochtend ligt hij tevreden en warm opvullend op de bank, snorrend op weg naar weer een jaar, ik ben zwak, de kat ligt op mij.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
30 juni 2007
Email:
ag.schulztiscali.nl
Ik ken dat gevoel. Onze rode kater is 6 jaar geleden, 17 jaar oud, overleden. We missen hem nog steeds!!!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)