Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Verdrietlanders

Mijn lage landje glijdt in rap tempo af naar normen en waarden die alleen nog maar gelden als je iets in de melk te brokkelen hebt. En dat is aan een quotum gebonden.

De taal, die men soms bezigt, stuitend gewoon. Meerdere betekent tegenwoordig niet meer superieur, er boven staand, neen, Dikkie van Dale loopt onder de tram omdat diverse/verscheidene/meer mensen ook onder de Strassenbahn wensen te komen. Nederland vergermaniseert.

Kauwmints in een bottle, wat mij betreft kun je de pot op. Move proof gel, smeer dat maar in je haar. Omdat je het waard bent, synchroon laten lippen het afweten. Nederland veramerikaniseert. Dicky from Dale heeft tegenwoordig heads en shoulders.

Voer maar in, de sharia, Bos is om, Vogelaar is er voor in, Nederland verislamiseert, is lam geslagen.

Nederland in de uitverkoop, hogerhand hanteert het ramsj-model, polderdijken bezwijken, nog snel even zakken vullen, een stuk verdriet blijft achter.

Schrijver: Giovanni, 22 juli 2007


Geplaatst in de categorie: verdriet

1.3 met 35 stemmen 2.468



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)