Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Orde op zaken

Je zou het ook "uit de kast" kunnen noemen, in mijn geval zelfs "uit de kist", :-) voor Frederik en een :-( voor Giovanniek. Met dank aan mijn alter ego's: Nathalie Mahlstrohm, de vrouw in mij, Katje het poezelige speldenkussen, Giovanni als uitdagende flamboyant, gluupje de gluiperige inborst, Ome Joop en Judith ten Cate, nostalgisch De Zwarte Hand. Ik dank Günter, Rina en anderen voor de reacties, geen bestaan zonder bevestiging.
Of u het met mij eens bent of niet, dat maakt niet uit, feit is dat ik er ben en u niet om mij heen kunt, ik laat u graag in verwarring achter. Ik ben niemand anders.....

Schrijver: Fred, 21 september 2007


Geplaatst in de categorie: overig

2.9 met 8 stemmen 880



Er zijn 13 reacties op deze inzending:

Naam:
Tascha
Datum:
6 december 2007
Mijn god, de een voelt zich nog beter dan de ander...wat een puber-gedrag is dit heren! Hebben jullie nou echt niets zinnings te doen???
Naam:
Frederik
Datum:
11 oktober 2007
Email:
roelofhotmail.com
Fred vervalt weer in de totale lethargie. Het gevaar dat een werkloze continu bedreigt...
Het zal geen boeiende verhalen opleveren.
Naam:
Fred
Datum:
11 oktober 2007
niks gejat en ik moet ook niks (Teeuwen), ik steek niet af, zeker geen loef, ik glimlach uw reactie naar totaal onbelangrijk.....
Naam:
Haico
Datum:
9 oktober 2007
Frederik, je hebt gelijk. "Uit medelijden opkomen voor de kleine man" wil niet zeggen dat deze kwaliteiten in huis heeft, ik vond het in eerste instantie shocking wat je aan reacties schreef. Vandaar mijn nogal directe reactie. Fred kan wel leuk dichten trouwens. En hij verzon al eens de zin "Het dichten van gaten"... kan ook gejat zijn hh. Sorrie fred, ik ken je niet en je zult vast je best doen. Misschien moet jij die verhalen die Frederik me heeft aangeraden eens lezen en ons als gevolg daarvan eens flink de loef af steken met je volgende verhaal.
Naam:
Frederik
Datum:
26 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Het zijn zware tijden voor Fred, die in het geheel niets te doen heeft :-)
Naam:
Fred
Datum:
25 september 2007
Het zijn zware tijden voor de grote sportjournalist Frederik, begrijp ik.....
Naam:
Frederik
Datum:
24 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Ik vergeet niks. Werklozen moeten weer aan de slag. Dat vergat ik misschien te zeggen, maar verder niks.
Naam:
Fred
Datum:
23 september 2007
Je vergeet figuur****en, Frederik.....
Naam:
Frederik
Datum:
23 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Nee, Frederik leest graag en houdt van de letteren. Deze site zou zijns inziens een afspiegeling moeten zijn van een gedeelde liefde voor de letteren.
Fred haat de letteren, houdt van meligheid en levert geen enkele zinvolle bijdrage.
Ik raad Haico aan om te beginnen met lezen. Bijvoorbeeld de verhalen van Tsjechov, of 'De leerschool der liefde' van Flaubert, 'Dagboek van een gek' van Gogol...
Naam:
Haico
Datum:
22 september 2007
Email:
haicotenbrinkehotmail.com
Dit is de tweede keer dat ik Frederik een hartenkreet zie afkraken (ook Gluupje's laatste inzending). Frederik heeft waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex, waar al een hele bibliotheek over is volgeschreven. Ga zo door, Fred!
Naam:
Frederik
Datum:
22 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
Zoveel lof heb je anders niet gekregen. Je hunkert naar aandacht, naar complimentjes, maar daar is deze site niet voor bedoeld.
Naam:
Fred
Datum:
22 september 2007
Je moet het snappen, Frederik, reactie bevestigt ! Ik blijf derhalve niet-schrijven tot de goegemeente verstomt.....
Naam:
Frederik
Datum:
21 september 2007
Email:
roelofhotmail.com
De gedachte alleen al als zou er "verwarring" zijn ontstaan! Hoe kóm je er op! Maar goed, over wanen is al een hele bibliotheek volgeschreven. Fred kan nog steeds niet schrijven: dat baart ons meer zorgen. Tenminste zolang hij z'n probeersels naar een site als nederlands.nl blijft sturen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)